سلام دوستان من هفته دهم بارداری هستم نه ویار دارم و نه احساسی بجز اینکه سینه هام درد میکنن آیا این طبیعیه ون هفته های قبل علایمم بیشتر بود ولی الان جز سینه درد علایمی ندارم اونموقع خواب احساس میکنم درد سینمو
طبیعیه عزیزم٬ منم از هفته دوازدهم اینا علایم ویار مانندم کم شد. خیلی هم خوبه حالشو ببر٬ چون چند ماه دیگه سنگینی و دردسرهای ماه های آخر به سراغ آدم میاد.
اگر سوالی در مورد مهاجرت٬ ویزای تحصیلی٬ پناهندگی و... در اروپا دارین می تونین ازم بپرسین٬ سعی می کنم جواب بدم.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.