2777
2789
عنوان

بارداری

51 بازدید | 4 پست

سلام دوستان من هفته دهم بارداری هستم نه ویار دارم و نه احساسی بجز اینکه سینه هام درد میکنن آیا این طبیعیه ون هفته های قبل علایمم بیشتر بود ولی الان جز سینه درد علایمی ندارم اونموقع خواب احساس میکنم درد سینمو

طبیعیه عزیزم٬ منم از هفته دوازدهم اینا علایم ویار مانندم کم شد. خیلی هم خوبه حالشو ببر٬ چون چند ماه دیگه سنگینی و دردسرهای ماه های آخر به سراغ آدم میاد.

اگر سوالی در مورد مهاجرت٬ ویزای تحصیلی٬ پناهندگی و... در اروپا دارین می تونین ازم بپرسین٬ سعی می کنم جواب بدم. 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

طبیعیه عزیزم٬ منم از هفته دوازدهم اینا علایم ویار مانندم کم شد. خیلی هم خوبه حالشو ببر٬ چون چند ماه ...

بچه هم که فعلا تکون نمیخوره که متوجه بشم ؟از کی تکونا شروع میشن

بچه هم که فعلا تکون نمیخوره که متوجه بشم ؟از کی تکونا شروع میشن


بستگی داره کاملا٬ تکون های ناواضح و خیلی کم رو اگر آدم لاغر باشه از شونزده هفتگی حس می کنه معمولا برا بچه ی اول.

 بعضی ها دیرتر حس می کنن اما٬ جای نگرانی نیست کلا. 

اگر سوالی در مورد مهاجرت٬ ویزای تحصیلی٬ پناهندگی و... در اروپا دارین می تونین ازم بپرسین٬ سعی می کنم جواب بدم. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز