2777
2789
عنوان

بارداری

51 بازدید | 4 پست

سلام دوستان من هفته دهم بارداری هستم نه ویار دارم و نه احساسی بجز اینکه سینه هام درد میکنن آیا این طبیعیه ون هفته های قبل علایمم بیشتر بود ولی الان جز سینه درد علایمی ندارم اونموقع خواب احساس میکنم درد سینمو

طبیعیه عزیزم٬ منم از هفته دوازدهم اینا علایم ویار مانندم کم شد. خیلی هم خوبه حالشو ببر٬ چون چند ماه دیگه سنگینی و دردسرهای ماه های آخر به سراغ آدم میاد.

اگر سوالی در مورد مهاجرت٬ ویزای تحصیلی٬ پناهندگی و... در اروپا دارین می تونین ازم بپرسین٬ سعی می کنم جواب بدم. 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


طبیعیه عزیزم٬ منم از هفته دوازدهم اینا علایم ویار مانندم کم شد. خیلی هم خوبه حالشو ببر٬ چون چند ماه ...

بچه هم که فعلا تکون نمیخوره که متوجه بشم ؟از کی تکونا شروع میشن

بچه هم که فعلا تکون نمیخوره که متوجه بشم ؟از کی تکونا شروع میشن


بستگی داره کاملا٬ تکون های ناواضح و خیلی کم رو اگر آدم لاغر باشه از شونزده هفتگی حس می کنه معمولا برا بچه ی اول.

 بعضی ها دیرتر حس می کنن اما٬ جای نگرانی نیست کلا. 

اگر سوالی در مورد مهاجرت٬ ویزای تحصیلی٬ پناهندگی و... در اروپا دارین می تونین ازم بپرسین٬ سعی می کنم جواب بدم. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز