raha9455 مدیر عضویت: 1397/01/13 تعداد پست: 1250 عنوان کی بیداره؟؟؟ | مشاهده متن کامل بحث + 967 بازدید | 218 پست سلام کسی هست چندتا سوال بپرسم؟؟ 1397/05/09 | 01:49 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maman-e-nirvana عضویت: 1395/07/29 تعداد پست: 8538 چون بعدازظهر بی بی زدم احتمالش هست بخاطر همین خیلی کمرنگ بوده؟؟طرف صبح بزنم بهتره؟؟ هیچ فرقی نداره من شبم بوده زدم و درست بوده ، اما اگر دوباره خواستی بزنی حتما مارک مدیکور بگیر
fatijoooon عضویت: 1396/11/07 تعداد پست: 2230 خدانگه داره دخترتونو..سقط بخاطرضعیف شدن تخمک.اسپرم..مشکلات رحمی عفونت..کیست.ومشکلات هورمونیه..رفتی دکتربرای فهمیدن دلیل سقطت؟ تلخی زندگیمان حاصل بی تجربگیست%
raha9455 مدیر استارتر عضویت: 1397/01/13 تعداد پست: 1250 هیچ فرقی نداره من شبم بوده زدم و درست بوده ، اما اگر دوباره خواستی بزنی حتما مارک مدیکور بگیر اخه میگن ادرار صبح غلیظ تره گفتم شاید واسه اونه
maman-e-nirvana عضویت: 1395/07/29 تعداد پست: 8538 و ی سوال دیگه حس میکنم سرم سنگینه و بدنم منقبض شده مثل وقتایی که سرما میخورم .این میتونه نشونه ... دیگه وقتی بتا تو بدنت بالا میره علائم خودش رو نشون میده ، این مارک بیبی چک رو اصلا نشنیدم این نشون داده پس بتا احتمالا 100 هست دیگه
fatijoooon عضویت: 1396/11/07 تعداد پست: 2230 چون بعدازظهر بی بی زدم احتمالش هست بخاطر همین خیلی کمرنگ بوده؟؟طرف صبح بزنم بهتره؟؟ ن هیچ فرقی نمیکنه تاازموعودت نگذره پررنگ نمیشه.هورمون هاش سی جی بایددربدنت زیادبشه ک اون پررنگ بشه تلخی زندگیمان حاصل بی تجربگیست%
raha9455 مدیر استارتر عضویت: 1397/01/13 تعداد پست: 1250 دیگه وقتی بتا تو بدنت بالا میره علائم خودش رو نشون میده ، این مارک بیبی چک رو اصلا نشنیدم این نشون د ... خداکنه حتما فردا مدیکور میگیرم
maman-e-nirvana عضویت: 1395/07/29 تعداد پست: 8538 اخه میگن ادرار صبح غلیظ تره گفتم شاید واسه اونه غلیظ تر باشه پررنگ تر نشون میده
maman-e-nirvana عضویت: 1395/07/29 تعداد پست: 8538 اگر قبل پریودی ترشح نداشتی ، شک نکن که بارداری ، من خودم نزدیک پریود خشک خشک اما وقتی باردار میشم ترشح لوسیونی دارم
maman-e-nirvana عضویت: 1395/07/29 تعداد پست: 8538 ازمایش خون چی؟؟اون نشون میده؟؟ قطعا ، خون زودتر نشون میده ، وقتی بیبی چک نشون میده یعنی بتا بالاست
raha9455 مدیر استارتر عضویت: 1397/01/13 تعداد پست: 1250 غلیظ تر باشه پررنگ تر نشون میده شرمنده من خیلی سوال میپرسم.وقتی هاله انداخته یعنی لانه گزینی رو رد کرده؟؟اخه من احساس نکردم لانه گزینی رو
raha9455 مدیر استارتر عضویت: 1397/01/13 تعداد پست: 1250 اگر قبل پریودی ترشح نداشتی ، شک نکن که بارداری ، من خودم نزدیک پریود خشک خشک اما وقتی باردار میشم تر ... نه قبل پریود زیاد ترشح ندارم
maman-e-nirvana عضویت: 1395/07/29 تعداد پست: 8538 شرمنده من خیلی سوال میپرسم.وقتی هاله انداخته یعنی لانه گزینی رو رد کرده؟؟اخه من احساس نکردم لانه گزی ... لانه گزینی هفته پیش بوده ، خیلیا احساس نمیکنن
maman-e-nirvana عضویت: 1395/07/29 تعداد پست: 8538 نه قبل پریود زیاد ترشح ندارم فردا یه تست بزن انشالله اگر هاله انداخت برو آزمایش
raha9455 مدیر استارتر عضویت: 1397/01/13 تعداد پست: 1250 لانه گزینی هفته پیش بوده ، خیلیا احساس نمیکنن ممنون گلم شرمنده وقتتو گرفتم .درضمن فشارمم دیروز پایین بود جوری که پام یخ کرده بود و سردم بود