2777
2789
اره همون ماه اخر

دردنداره فقط زیردلت تیرمیکشه..ک اونم تخمکه...دردسینه علایم ثابته توی بارداریه ک اگه زمان موعددردشوداشتیدبدونیدک باردارید

تلخی زندگیمان حاصل بی تجربگیست%

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دردنداره فقط زیردلت تیرمیکشه..ک اونم تخمکه...دردسینه علایم ثابته توی بارداریه ک اگه زمان موعددردشودا ...

سینه درد و چندماهه موقع پری دارم ولی این ماه دل درو کمردرد شدید گرفتم که برام جای تعجب داره کمرم امشب یهویی انقدر درد گرفت ببخشید سردسشویی که بزور پاشدم و حتی صدامم از درد در نمیومد 

گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید
حالا فردا یه مدیکور امتحان کن اما بنظر من که باردارین، حالا ببین

باید بگم شوهرم بخره.با دکترمم در تماس بودم گفت احتمال زیاد بارداری ولی چون زود بی بی زدی بتات خیلی پایینه

انشالله خدا نی نی رو حفظ کنه و بارداری و زایمان راحتی داشته باشین

من چهاردهم موعدمه بنظرتون بی بی بزنم نشون میده؟

گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید
شماچه روزایی از دورتون اقدام کرده بودید؟

من باامپول باردارشدم ..۱۹سالگی کورتاژکردم ب علت تخم پوچ ورفتم ب دکترگفتم باردارنمیشم امپول بزن گفت چن ماه ازاقدامت میگذره الکی گفتم خیلی😀

تلخی زندگیمان حاصل بی تجربگیست%
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز