2789
عنوان

کلومیفن

203 بازدید | 28 پست

سلام خانما

کسی کلومیفن مصرف کرده؟ من اولین دوره  از5پریود شبی دوتا خوردم امپول هاش سی جی هم روز 14 زدم الانم روز 18پریودی هستم

هیچ علائمی ندارم حتی ماه پیش درد سینه داشتم ولی این ماه همینم ندارم

یعنی این ماه هم پریود میشم

کسی هست راهنماییم کنه

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام

من چند ماه پیش استفاده کردم 

ک. نتیجه ای جز کیست نداشت 

البته دکترم آمپول نداده  بود

این ماه لتروزول خوردم 

و. آمپول زدم 

برای علائم خیلی زود هست خانمی


توکل بر خدایت کن‌‌؛؛  کفایت میکند حتما 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من چند ماه پیش استفاده کردم  ک. نتیجه ای جز کیست نداشت  البته دکترم آمپول نداده  بو ...

علایم داشتی که متوجه شدی کسیت شده؟ 

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
منم یه ماهی مثه تو بودم و پری شدم ماه بعدش هیچ دارویی مصرف نکردم و باردار شدم...

اخه ناامیدم چون فیبروم دارم دکتر گفت باید زودی باردار بشی واسه همین کلومیفن نوشت

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
اخه ناامیدم چون فیبروم دارم دکتر گفت باید زودی باردار بشی واسه همین کلومیفن نوشت

میفهمم منم تنبلی داشتم و باید زود اقدام میکردم شش ماه با دارو جواب نداد برا تبلیم ...ماه اخر دلم کرده تخم هویج خوردم اون ماه گرف...

میفهمم منم تنبلی داشتم و باید زود اقدام میکردم شش ماه با دارو جواب نداد برا تبلیم ...ماه اخر دلم کرد ...

حالا اگه نشدم ماه دیگه تخم هویج میخورم اخه یبارم حاملگی پوچ دا‌شتم

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
میفهمم منم تنبلی داشتم و باید زود اقدام میکردم شش ماه با دارو جواب نداد برا تبلیم ...ماه اخر دلم کرد ...

چطوری دم کردین؟برا کیست خوبه یا فولیکول رو بزرگ میکنه؟

خدایا ممنون بخاطر هدیه ای که بهمون دادی.
من کیست نداشتم بیشتر برا تخمک و تخمدانام میخوردم....مثه چایی دم میکردم ولی باید غلیظ باشه

منم تنبلی و کیست ندارم ولی وسط سیکل فولیام 14هستن و کوچیک.جواب میده؟چه موقع بخورم؟چخ روزایی از سیکل روزی چن بار چه مقدار

خدایا ممنون بخاطر هدیه ای که بهمون دادی.
بخور ضرری نداره ک واسه تقویت رحم و تخمداناتم خوبه خبرشو بهم بده

حتما

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
منم تنبلی و کیست ندارم ولی وسط سیکل فولیام 14هستن و کوچیک.جواب میده؟چه موقع بخورم؟چخ روزایی از سیکل ...

منم فولیم 14بود...من از روز سوم پری خوردم تا دو سه روز بعد تخمک گذاریم....دیگه بعد اخرین اقدامم تو اون ماه نخوردم

علایم داشتی که متوجه شدی کسیت شده؟ 

از وقتی اقدام کردم نظم پری بهم ریخت 

اما اون ماه کلن پری نیامد

بعد از کلی آزمایش از منفی و کلی انتظار ک شاید باردارم. و دیر معلوم میشه فهمیدم کیست دارم 

تو سونو مشخص شد 

کلن یازده ماه توهم بارداری داشتم 


توکل بر خدایت کن‌‌؛؛  کفایت میکند حتما 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792