2777
2789
عنوان

let's speak english

| مشاهده متن کامل بحث + 813 بازدید | 125 پست
hi 🌷 😓i am a tomarow

 How are you?

I am a monday

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

?What is your intention Why should i speak english whereas i can type in persian😀  

Coz I'm looking for sb who knows english very well to talk to, I'm so bored ,u know, I have a 3 month-old son whom I've been speaking english to since he got born, but we don't have any one around to talk to in english

Big ups
This is an apple👉🍎 Everybody repeat after me apple🍎... baaaaaa🐑

Baaaaaaaaaaaaaa😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))
Dear sogol why icantblike your cament? Its report an eror

I dont no babay 😲 i dont have chans 😅😅😍😍

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))
Baaaaaaaaaaaaaa😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

 😅😅😅 she is sogol 👉🌷 not sogoooool 👋👐

Repeat everyyyyybodyyyyy😫😫😫😫😫👀👀👀

Sogol😆.... baaaaaaaa..

آنانکه گذشته را به خاطر نمي آورند محکوم به تکرار آنند . سانتايانا
mi too 😓

Look and me

My name is nazanin

Come back

Yes yes

Oh my god

😕😕

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

 😅😅😅 she is sogol 👉🌷 not sogoooool 👋👐 Repeat everyyyyybodyyyyy😫😫😫😫😫👀👀👀 Sogol😆 ...

Sogol bbbbbbbaaaaaaaa😅😅😅😅😅😍😍😍😍😍😍

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))
Hhhhi my rahro eshgh shokofe 😍😍😍

                                                                                                                                                                                                                                                                       Hi baby😗😍  what' s happening in 😅😅😁😁😆😆Darbar 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مهاجرت

o_omoon | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز