1735
1765

سلام دوستان گلم

از اونجا که بلطف خدا و کمک بامداد جون داریم وزن کم میکنیم واسه کاهش وزن بیشتر و عملکرد بهتر این تاپیک رو ایجاد کردم که با هم روزانه یسری ورزشهارو انجام بدیم تا هم انگیزمون واسه ورزش کردن بیشتر بشه هم نتیجه ی بهتر بگیریم. 

دوستان عزیز تاپیک بعد از گذاشتن ورزشهای روزانه قفل میشه و صحبت در مورد ورزشها توی تاپیک بامداد جون دنبال میشه 😍

به امید روزهای بهتر و اندامی زیباتر و سالمتر😍

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

از ورزشهای سبک و با زمان کم شروع میکنیم که بتونیم پایبند به انجامش باشم

انجام 3 ورزش واسه گرم کردن بدن . 

هر حرکت رو یا بصورت شمارشی انجام بدید یا زمان بگیرید

مثلا یا صدتا درجا بزنید یا دو دقیقه درجا .هرکدومش رو که میتونید انجام بدید مجموع 3 حرکت ده دقیقه بشه

1.

https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/marching.gif

2.https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/back-kicking-exercise.gif

3.

https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/back-kicking-exercise.gif


شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

حرکات مربوط به شکم و پهلو 

3 حرکت در ده دقیقه

1.

http://www.beytoote.com/images/stories/sport/hhs928.gif

2.

http://www.beytoote.com/images/stories/sport/hhs927.gif

3.

http://www.beytoote.com/images/stories/sport/hhs926.gif


شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

تخفیف 49 درصد پکیج ضد آفتاب اسپات و میسلار واتر 100میل بایودرما

حرکت مربوط به آب شدن بازو و زیر باز و کنار سینه

فیلم زیر رو لو کنید فقط 3 حرکت شماره 9 و 8 و 7 رو انجام بدید 

یا بصورت شمارشی یا زمان بندی

هر سه باهم ده دقیقه

https://as6.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/bf11d78c299eb2a5f351bb5ee27aff379124140-240p__94625.mp4

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊
1718

مجموع ورزشهای امروز نیم ساعته اگر نتونستید نیم ساعت زمان بذارید اشکالی نداره فقط هر چقدر تونستید انجامشون بدید 

میتونید این نیم ساعت رو بین 9 ورزشی که واسه امروزه تقسیم بندی کنید. یکی رو بیشتر انجام بدید یکی رو کمتر


شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

سلام دوستان گلم
ورزشهای دیروز رو امروز هم انجام بدین. سعی میکنیم هر سه روز یکبار ورزشها رو تغییر بدیم یا بهش ورزش جدید اضافه کنیم.
یه ورزش جدید به قسمت گرم کردن اضافه میکنم انجامش بدین. یکی از لینکا تکراری بود
https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/hands-in-the-air_exercise.gif


شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

واسه انجام ورزشها اگه به پا یا کمرتون فشار میاد مدام بعد از هر 5 یا ده تا حرکت پاتون رو جابجا کنید یا چند پانیه بخودتون استراحت بدین. تا احساس درد داشتین حرکت رو انجام ندین قرار نیست که خودمون رو ناقص کنیم  هرجا دیدین ورزشی داره باعث احساس ناراحتی میشه توی تاپیک بامداد جون بگید تا براتون عوضش کنم   

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊
1760

بچه ها مجبورم لینک سایتی که مربوط به ورزش دوران قائدگی هست رو بذارم تا دوستان توی این دوران استفاده کنند .متاسفانه لینک خود ویدئو کپی نمیشد



https://www.aparat.com/v/XsNMF/%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%AA_%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%A7_%D8%AF%D8%B1_%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%DA%AF%DB%8C

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

بچه ها یه چالش سی روزه ی شکم و پهلو  میذاریم که به امید خدا سر سی روز سیکس پک تحویل بگیریم  
اسم برنامه  
چالش 30 روزه شکم هست
توی بازار دانلودش کنید نصبش کنید
از امروز شروع میکنیم
دور شکم رو هم اندازه بگیرید بنویسید
پس امروز روز اول چالش هست  به امید شکمی صاف و تخت و خوشکل  
چالش بامداد عزیز فراااااااموووووووووووش نشووووووووددد
هر کس نصب کرد اعلام کنه که نصب کرده که اسمش رو توی لیست بذاریم  

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

دوستان عزیز از اونجا که چالش 30 روزه برای شکم هست پس فقط شکم و قسپتهای محدودی رو از بدن درگیر میکنه .این چالش رو بعنوان تنها ورزشی که باید در طول روز انجام بدید درنظر نگیرید .ورزشهای هوازی دیگه ای رو چه اونهایی که اینجا میذاریم و چه ورزشهای دیگه ای که خودتون انجامش میدید رو حتما مدنظر داشته باشید که روزانه از ورزش کردنمون استفاده ی بهتری رو ببریم 😍

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

توصیه ی مهم مهم مهم مهم👇

بچه ها قبل از هر چالشی حتما حتما ورزشای مربوط به گرم کردن رو انجام بدین

ورزشهای چالش بامداد جون رو با این چالش سی روزه همزمان توی یه تایم انجام ندین چون هر دو سنگینه ممکنه دچار مشکل کمرد درد و.. بشین پس بینشون فاصله بندازین یکیو زودتر یکیو دیرتر انجام بدین ولی حتما حتما انجام بدین

قبل از هر دو چالش حتما بدنتون رو گرم کنین


شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊
1665

خب دوستان گلم برنامه امروز ازین قراره  
گرم کردن بدن با این سه تاحرکت .10 دقیقه


1-https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/marching.gif

2-https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/back-kicking-exercise.gif

3-https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/hands-in-the-air_exercise.gif

حرکات مربوط به بازوحرکت شماره 9-8-7

هر سه باهم ده دقیقه

https://as6.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/bf11d78c299eb2a5f351bb5ee27aff379124140-240p__94625.mp4

 چالش بامداد جون و 20 دقیقه رقص
چاش 30 روزه شکم
و هر ورزشی که خودتون انجام میدادین رو انجام بدین . هر دو چالش رو باهم انجام ندید. قبل از هر چالش خودتونو گرم کنید
موفق و مؤید باشید    


شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

اسامی دوستان عزیزی که توی چالش 30 روزه شکم شرکت کردن.
نیکی جون .مهتاب جون. پریناز جون. مامی خوشکل عزیز.مهرخاتون جون. مبینا جون.ستاره 80 عزیز.بهاره 72 عزیز

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

خب دوستان گلم برنامه ورزشی امروز ازین قراره

اول 10 دقیقه گرم کردن بدن

4-https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/front-kicking-exercise.gif

5-https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/foot-touching-exercise.gif

6-https://seemorgh.com/images/content/other/1395/01/knee-lifting-exercise.gif

ورزش مربوط به شکم و پهلو ده دقیقه

4-http://www.beytoote.com/images/stories/sport/hhs925.gif

5-http://www.beytoote.com/images/stories/sport/hhs924.gif

6-http://www.beytoote.com/images/stories/sport/hhs922.gif

7-http://www.beytoote.com/images/stories/sport/hhs921.gif

ورزش مربوط به بازو شماره 6-5-4  ده دقیقه

https://as6.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/bf11d78c299eb2a5f351bb5ee27aff379124140-240p__94625.mp4

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

انجام ورزش با..سن  ده دقیقه
http://www.sport-tx.com/wp-content/uploads/2017/01/a1.gif
http://www.sport-tx.com/wp-content/uploads/2017/01/a2.gif

http://www.sport-tx.com/wp-content/uploads/2017/01/a3.gif
http://www.sport-tx.com/wp-content/uploads/2017/01/a4.gif

http://www.sport-tx.com/wp-content/uploads/2017/01/a5.gif

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

ورزشهای مربوط به آب کردن چربیهای پشت کمر 10 دقیقه
https://jidi.ir/wp-content/uploads/2017/11/supportingacts2-3997109.jpghttps://jidi.ir/wp-content/uploads/2017/11/2017-11-08-19-34-www.satyaliveyoga.com_.au_.png
https://jidi.ir/wp-content/uploads/2017/11/Yoga-Poses-Cat-cow-Back-Stretch-Pose.jpg

https://jidi.ir/wp-content/uploads/2017/11/Superman-Exercise.jpg
این دوحرکت پشت سر هم
https://jidi.ir/wp-content/uploads/2017/11/214348.jpg

https://jidi.ir/wp-content/uploads/2017/11/2143481.jpg


شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

1606
1762
1737
1763
1725
1767
1766
1462
1681