2789
عنوان

خیانت...

| مشاهده متن کامل بحث + 709 بازدید | 72 پست
نمی دونم رفت و آمدِها خیلی کمه تو خانواده ما برعکس شوهرم

پس شما گفتی نگاه کردن خیانته یا ن؟

مردی ک با همسرش مانند شاهزاده ها رفتار میکند نشا ن دهنده آنست ک روی دستهای یک ملکه بزرگ شده است..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا ی زن ک میبینه شوهرش کم درآمده دنبال کار میگرده.پس بره خیانت کنه؟

عزیزه دلم از ماست که بر ماست 

وقتی بعضی خانما بعضی از همجنساشونو محقه خیانت میدونن از مردا چه انتظاری میشه داشت

اینجا پره خیانت مرده من تا حالا ندیدم از خیانت زن حرفی بزنن چون تاپیک به یه صفحه نرسیده توسطه خوده خاتما منهدم میشه

من هر نوع خیاتی رو چه از طرفه زن چه مرد نهایته پستی و بزدلی میدونم

از کنایه ها نرنج، این مردم کارشان نیش زدن است، عمریست به هوای بارانی میگویند ؛ خراب
پس شما گفتی نگاه کردن خیانته یا ن؟

اره من بودم شوهرم هر جا میرسه میبینه ی خانمه تنهاست بغل دستش اکثرا میبینه باهاش حرف میزنه یا بعضی وقتها خانم ها رو نگاه میکنه

من ب ی نتیجه رسیدم ولی بازم میترسم بگمو جنگ بشه😁

بگو بین خودمون میمونه قول میدیم جنگ نشه😆😆

از کنایه ها نرنج، این مردم کارشان نیش زدن است، عمریست به هوای بارانی میگویند ؛ خراب
من زمانی که با همسره سابقم بودم واقعا هم برای خودم هم دخترم خیلی سخت بود از وقتی جدا شدم واقعا میبین ...

دقیقا درسته..بعضی وقت ها هست که مشکلان کوچیکن و پدر و مادرا الکی خانواده رو از بچه میگیرن..اما وقتی یکی از طرفین مشکل داره واقعا بچه کنارش زندگی کنه براش خطرناک تره تا دور باشه ازش!

دوتا آدم که بی دلیل عاشق همدیگه میشن                                 یه روز میاد که بی دلیل رو عشقشون خط میکشن                     آدم همیشه به چیزی که دوست داره نمیرسه                           آخر بعضی قصه ها از اولش مشخصه                   
مال شما خيانت كرده بود؟

یکی از کمترین کاراش خیانت بود اونم به بدترین شکله ممکن😥😥😥

از کنایه ها نرنج، این مردم کارشان نیش زدن است، عمریست به هوای بارانی میگویند ؛ خراب
اره من بودم شوهرم هر جا میرسه میبینه ی خانمه تنهاست بغل دستش اکثرا میبینه باهاش حرف میزنه یا بعضی وق ...

بذار نيگا كنه دلش واشه

از شما كه چيزي كم نميشه😁

لايك نكن مرسي اه
العي عزيزم😍😘😘

اما خدادرو شکر تموم شد و راحت شدم اونقدر برای خودم ارزش قائل شدم حتی اجازه ندادم برام توضیح بده چون هیچ دلیلی قانع کننده نبود، یکبار بخشیدن یعنی باید آرامشو ببوسی بذاری کنار و تا آخر با یه ترسه پنهان زندگیتو سر کنی این در صورتیه که مرد توبه کرده باشه اگه تکرار کنه که دیگه هیچ

از کنایه ها نرنج، این مردم کارشان نیش زدن است، عمریست به هوای بارانی میگویند ؛ خراب
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792