roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 عنوان یه سوال 149 بازدید | 25 پست پیاز درمانی ک انجام دادین بعدش حالتون بد نشد؟اخه من یه کم حالت تهوع دارم با سردرد.اصن یه جوریم 😑 منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا 1397/04/21 | 01:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 حالم بده😣 منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 پياز درماني براي چه موصوعي پلی کیستیک هستم.واسه بارداری منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 این همه ادم انلاین کسی نمیدونه منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
آیگینی عضویت: 1396/04/14 تعداد پست: 975 نه البته من بینیمو میگرفت بینیمو میگرفتم بلافاصله پشتش به آدامس نعنایی میخوردمانشالله نتیجه بگیری عزیزممن با پیاز درمانی باردار شدم
عشقول عضویت: 1396/04/26 تعداد پست: 1891 پلی کیستیک هستم.واسه بارداری اها، ببخشيد كه پرسيدم نميدونستم به اميدخدا كه به زودي به بي بي سالم و خوشكل و پيشوني دار بياد تو بغلت كه زيرسايه خودت و همسرت به سلامتي و شادي بزرگش كنيد و به همه چيز خوب برسه
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 نه البته من بینیمو میگرفت بینیمو میگرفتم بلافاصله پشتش به آدامس نعنایی میخوردم انشالله نت ... من تازه یه روز انجام دادم.میگم قبل نهار و شام خوردی منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 اها، ببخشيد كه پرسيدم نميدونستم به اميدخدا كه به زودي به بي بي سالم و خوشكل و پيشوني دار بياد ... ممنون عزیزم روزی همه انشالله منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
آیگینی عضویت: 1396/04/14 تعداد پست: 975 من تازه یه روز انجام دادم.میگم قبل نهار و شام خوردی آره عزیزم
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 یعنی واقعا تاثیر داره ادامه بدم یه کم انرژی بهم بدین منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 آره عزیزم تورو خدا بگو دقیق چقد انجام دادی نتیجهگرفتی مشکلت چی بود منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
عشقول عضویت: 1396/04/26 تعداد پست: 1891 حالم بده😣 عزيزم يكم دراز بكش، استراحت كن. براي حالت تهوّع يكم ليمو ترش بو كن يا يكم بنوشاگر تونستي يكمم ناز كن 😁😁😁
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 😣😢😢😢 منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 عزيزم يكم دراز بكش، استراحت كن. براي حالت تهوّع يكم ليمو ترش بو كن يا يكم بنوش اگر تونستي يكمم ناز ... والا لیمو ترش خوردم.انگار اصن گیج شدم.ب نظرت نتیجه میگیرم؟حس میکنم الکیه منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا