2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۹ماهه..هرماه ناامیدتر ازماه قبل میشم

منم هشت ماهه😞شوهرم خیلی بچه دوست داره ..خودمم می‌خوام ولی ظاهراً خدا نمی‌خواد .مشکلی هم نداریما.شایدم داشته باشیم من خیلی پیگیر نشدم؟شما مشکل خاصی دارین؟

گرنگهدار من آنست که من میدان    شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد...عشقم دخترم❤❤❤❤❤❤
چون وقتي مي خوابه من بايد كاراي خونه رو كنم،شبا هم ديرررررر مي خوابه 😐

ای جوووون ..منم یکی نذاره بخوابم عصبی میشم ولی این قشنگه😘😘😘😘

گرنگهدار من آنست که من میدان    شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد...عشقم دخترم❤❤❤❤❤❤
منم هشت ماهه😞شوهرم خیلی بچه دوست داره ..خودمم می‌خوام ولی ظاهراً خدا نمی‌خواد .مشکلی هم نداریما.شای ...

آره من پریودم نامنظم بود میدونستم تنبلی دارم بعد دوماه اقدام رفتم زیر نظر دکتر...هرماه کلی خرج میزاره رو دستمون وبازم بی نتیجه😔😔😔

من حاضرم برا بی خوابی هاش که حداقل یه بچه توبغلته..نه بیخوابی های پراز گریه وانتطار وناامیدی

خدا كنه به زودي با بي خوابي مادرا دچار بشي عزيزم،اما دكترا مي گن اگر تا يك سال بعد از اقدام اگر باردار نشدين احتمال مشكل وجود داره 

آره من پریودم نامنظم بود میدونستم تنبلی دارم بعد دوماه اقدام رفتم زیر نظر دکتر...هرماه کلی خرج میزار ...

منم بخاطر خرج و مخارج پپیگیر نمیشم .با این اوضاع اقتصادی مزخرف .میگم حتما خدا نمی‌خواد زوده😑میترسم یهو بخودم بیام که دیر بشه😐

گرنگهدار من آنست که من میدان    شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد...عشقم دخترم❤❤❤❤❤❤
عزیزم شمامشکلت چیه؟؟چه دارویی مصرف میکنی

منم تخمک گذاریم مشکل داره و یکمم شوهرم اسپرمش کم تحرکه این ماه روزی سه تا کلومیفن خوردم دو تا امپولم دارم اما قد یه دنیا استرس دارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز