2777
2789
عنوان

‌قدم ۱۸۵

| مشاهده متن کامل بحث + 3202 بازدید | 220 پست
جدی ۴۰ کیلویی؟؟؟ چه لاغر خوش به حالت من ۴۷ ام 😒

واقعا جدی 40 هستم، باز خوبه 7 کیلو سنگین تری،  قدت چند هست گلم؟  من 165

7/9 تفلدمه کادو موخواممممم😒😂😂، از اینا🎁🎁🎁🎁 کیکم هم چهار طبقه باجه 😜
شاید مرد بوده اصلا که 180برا مرد بلند حساب نمیشه😀 از اون رو گفته

شاید 😁

بازم 180 برای مرد ایده آله 185 به بالا دیگه خیلی بلند میشه، البته شما قدبلندا استاندارداتون فرق میکنه 😉😁

180 رو واسه دختر نابلند میدونست، 2 متر به بالا رو بلند میدونه احتمالا 

آدمها فکر می‌کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می‌کنند؛ شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می‌کنند می‌توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص!   اما حقیقت ندارد..    اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدمِ ساختن بودیم، از همین جای زندگی مان به بعد را می‌ساختیم!   "آنتوان دوسنت اگزوپری"

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید مرد بوده اصلا که 180برا مرد بلند حساب نمیشه😀 از اون رو گفته

البته خیلی ها هم قدشون اشتباه میگن یه دوستی دوران دبیرستان داشتم همیشه میگفت ۱۷۴ ام اما قدمون که گرفتن ۱۶۹ بود برای همون مثلا میگن ۱۷۵ ام ولی بلند نیستم😁

اندر خم یک کوچه ام
فدات بشم❤❤💋❤❤

😘😘💖

آدمها فکر می‌کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می‌کنند؛ شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می‌کنند می‌توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص!   اما حقیقت ندارد..    اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدمِ ساختن بودیم، از همین جای زندگی مان به بعد را می‌ساختیم!   "آنتوان دوسنت اگزوپری"
خوش هیکله پدر سوخته

خخخخخ یه کوچولو شکم و پهلو دارم.قد و وزن نرمال ملاک خوش هیکلی نیست ادم خوبه که تناسب اندام داشته باشه کمر باریک باشه بدون شکم و پهلو.

عشق چشم قهوه ایِ من الهی همیشه سایه ی قشنگت روی سرم باشه.        لطفا برای خوشبختیمون داشتن نی نی های سالم برامون دعا کنید 
البته خیلی ها هم قدشون اشتباه میگن یه دوستی دوران دبیرستان داشتم همیشه میگفت ۱۷۴ ام اما قدمون که گرف ...

😂😂😂😂😂

به نکته ضخیمی اشاره کردی

احتمالا میلیمتری حساب کرده

آدمها فکر می‌کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می‌کنند؛ شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می‌کنند می‌توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص!   اما حقیقت ندارد..    اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدمِ ساختن بودیم، از همین جای زندگی مان به بعد را می‌ساختیم!   "آنتوان دوسنت اگزوپری"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  10 ساعت پیش