2777
2789
عنوان

‌قدم ۱۸۵

| مشاهده متن کامل بحث + 3202 بازدید | 220 پست
بچه ها مهمتراز قد بلندداشتن تناسب اندامه مههمهههههههه نمونش همون شکیرا ک  زهرا گفت.....


دقیقا 

بعضیا قدشون بلنده ولی اصلا ی وضعی بعد میان اینجا هی میگن من قدم بلنده پز میدن 

اینجوری من همون کوتاهو بیشتر میپسندم

و اما در عالم رازیست ک جز به بهای خون فاش نگردد 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من ۱ و ۷۶ هستم شوهرمم ۱ و ۷۸ ولی خییییلی بلند نیستم معمولیم میرم بیرونم حس نمیکنم از بقیه بلند ترم من پدرم خیییییلی بلنده فقط من به بابام رفتم پسرمم به من رفته همیشه میگن پسر یه سر و گردن از مادر بلندتره😍

نمیدونم فازش چی بوده هرکس بوده حالش خوب نبوده😀 قد متوسط تو ایران  160یا 164باید باشه فک ک ...

نه عزیزم قد رعنا خوبه به شرطی که خون به مغزش برسه بقیه رو با توجیه من درآوردی نابود نکنه 😁

وگرنه قد بلندی در نوع خودش صفت نیکوییه

آدمها فکر می‌کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می‌کنند؛ شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می‌کنند می‌توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص!   اما حقیقت ندارد..    اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدمِ ساختن بودیم، از همین جای زندگی مان به بعد را می‌ساختیم!   "آنتوان دوسنت اگزوپری"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز