2777
2789
عنوان

رفلاکس 😔😔

| مشاهده متن کامل بحث + 867 بازدید | 217 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچه ها هر ماه يه جورن مادر بودن سخته  الان دختر من شش ماهشه يه ثانيه ازم جدا نميشه حتي دستش ...

وا داری خودتو شکنجه میکنی احیانا؟این چه کار یه ؟کمر درد میگیر یا!!

خب منم بچه بزرگ کردم و الان دوونیم سالس ولی تو داری خودتو شکنجه میکنی بابا

اي بابا اينجوري كه خيلي سخته پس خودت چه جوري ميخوابيدي خستگي توي تنت ميموند؟

۶ ماه اولش پدرم دراومد....بعد دیگه داروهاش اثر کرد و خوابشم بهتر شد....ولی تا یکسالگی بالا میاورد....بعد یکسالگی دیگه بالا نیاورد....الان فقط انتی اسید میدم

گاه باید سکوت کرد.‌‌...خدا پاسخگو خواهد بود .....شک نکن....
پس كي كارتو ميكني؟


نميدونم به خدا ديروز گذاشتمش تو اغوشي به خودم صل كردم خونه رو جارو كردم و تميز كردم ، يه دستي ماشين ظرفشويي رو خالي مي كنم دست ديگم اونو بغل كردم 


ميذارم پايين بعد چند دقيقه شروع مي كنه فر زدن و بعد گريه ، چند بار بي محلي مي كنم ولي از صبح تا شب صداش ديگه عصبي مي كنه ادمو مجبورم بغلش كنم 


كم پيش مياد با خودش بازي كنه 

عزیزم تا میتونی استراحت کن که بچه بیاد دیگه حبری از استراحت نیست نه خواب داری نه خوراک ..بچه اولتونه ...

اره 

خيلي استراحت كردم ديگه ١٠٥كيلوًشدم😢😢😢

لايك نكن مرسي اه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792