2777
2789
عنوان

تز روشنفکری

273 بازدید | 24 پست

خانمی که تاپیک زده بودی ایران دخالت نمیکنه و حمایت میکنه

شما تو خونه گرسنه باشی غذاتو میدی همسایه؟ 

بعدشم له شما دقیقا میگن کاسه داغ تر از آش چون خود مردم سوریه و فلسطین و امثالهم برای اعتراض به دخالت ایران تو مسائلشون تضاهرات میکنن

فلسطین با اسرائیل بازی دوستانه برگزار میکنه بعد ایران به هلطر بازی نکردن با اسرائیل حذف میشه! 

یکم اطلاعاتتو ببر بالا بعد بیا روشنفکری بقیه رو ببر زیر سوال

وای بخدا تو تاپیکش داشتم مینوشتم مردی ک زن و بچش گشنن بعد میره به همایه هاش کمک میکنه و داد میزنه انصافتون کجاس نا مسلمونا همسایه هام گشنن من چطوری سر رو بالش بزارم 😑😑😐😐😐ک تعطیل شد 

‏برای اینکه کمتر آسیب ببینیدفاصله‌ها را رعایت کنید چه در رانندگی و چه در زنـدگی   

داشتم براش تایپ میکردم که ترکید

معلومه از کدوم قماشن هم استارتر اون تاپیک هم اون کاربر صدف

من به اینا میگم پاچه خوارای بی منطق 

تازه ادعای متفکر بودنم دارن 

به حدی دوستت دارم که میدانم خدا روزی ،سوالش از تو این باشد چه کردی او پرستیدت؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خانونی که ماشالا تاپیک روشنفکری میزاری سگ و گربه آفریده خداست التماسسسسسسسس تفکر.مردمون دارن از فقر میمیرن بعد باید سرمایه هامون برن جای دیگه. چقدر خودتو و امثالت رو روشنفکر میدونین.همین شماها هستین دارین خون ملت رو میخورین

تیکر بوقت تولد سه سالگی عزیز دردونه ام و به امید خدا تولد نی نی😍
از دست این متحجرای خونخوار نمیدونیم کجا فرار کنیم تو نی نی سایتم هستن😣😣😣😣😣

همینان که تا رهبر فرمان میده میریرن تو خیابون مرگ بر آمریکا میگن دیگه 

ماشاالله به این همه ادب

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....
نه بابا خیلیاشون سیرم نیستن احمقن  فک میکنن گرسنگی و زجر کشبدن لابد مصلحت خداس

احمق رو خوب اومدی

کلا جلو عقب و بینششون رو سیاهی گرفته

کافر ب همینا میگن

اینایی ک حقیقت رو میپوشونن

عذاب خدا برا همیناست در دنیا و آخرت

اما خودشون فکر میکنن برگزیده خدان😏😏

مادر نشید وگرنه دیگه نمیتونید بمیرید🖤

ولشون کنید ب حال خودشون بمیرن دیگه نفسهای آخرشون رو میکشن این جماعت  دیگه هیشکی طرفشون نیس خود ...

ایشالا نفسشون ببره زودتر که پدرمونو در اوردن

همه ارزوهامون سوخت رفت رو هوا

دارم جهیزیه میخرم باید برم صدجا بگردم ارزونشو پیدا کنم چرا؟ چپن دلار گرون شده ولی واسه سفر حج دلار 3900 هست 


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز