2777
2789
عنوان

وام بانک ملی

3039 بازدید | 82 پست

بچه ها برای خرید خونه ی وام لازم داریم .شنیدم بانک ملی بیست میلیون میده بدون سپرده !کسی تا حالا گرفته این وامو ؟ایا حقیقت داره ؟اخه صاحب خونمون گفته باید بلند شین باید هرچه زودتر یه وام بگیریم تا انشالله بتونیم خونه بخریم .اگه میدونین لطفا راهنماییم کنین .

یه شیرازی اصیل .عاشق کشورم هستم .همه جای ایران سرای من است .عاشق مردمم هستم .خدا حواسش به شیعه و آقامون هست هیچ وقت شک نمیکنم

وام کالارو میدونم داره.که واسه 20 تومن 5 تومن باید بذاری حسابت

بدترین نوع دعوا با کسیه که سرعت تایپش از تو بیشتره                     میشوره میذارتت کنار.....اما تو تازه نوشتی احترام خودتو نگه دار

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وام کالارو میدونم داره.که واسه 20 تومن 5 تومن باید بذاری حسابت

عزیزم چند ماه باید باشه تو حساب؟

یه شیرازی اصیل .عاشق کشورم هستم .همه جای ایران سرای من است .عاشق مردمم هستم .خدا حواسش به شیعه و آقامون هست هیچ وقت شک نمیکنم

عزیزم چند ماه باید باشه تو حساب؟

کلا یه ماهه میدن.تا 50 تومنم میتونی برداری.اما سپردت باید بیشتر باشه

بدترین نوع دعوا با کسیه که سرعت تایپش از تو بیشتره                     میشوره میذارتت کنار.....اما تو تازه نوشتی احترام خودتو نگه دار

 کسی نگرفته تا حالا وام از بانک ملی؟تو روخدا اگه میدونید بگین 

یه شیرازی اصیل .عاشق کشورم هستم .همه جای ایران سرای من است .عاشق مردمم هستم .خدا حواسش به شیعه و آقامون هست هیچ وقت شک نمیکنم

من شنیدم ده تومن میدن

میدونی شرایطش چیه ؟

یه شیرازی اصیل .عاشق کشورم هستم .همه جای ایران سرای من است .عاشق مردمم هستم .خدا حواسش به شیعه و آقامون هست هیچ وقت شک نمیکنم

اره عزیزم . من گرفتم البته ۱۰ میلیونیشو . ۱میلیون را تو حساب میذارن . ۹ تومن به شما تحویل میدن . قسط ...

خودت یه تومن ریختی اول ؟

یه شیرازی اصیل .عاشق کشورم هستم .همه جای ایران سرای من است .عاشق مردمم هستم .خدا حواسش به شیعه و آقامون هست هیچ وقت شک نمیکنم

منم ده ميليون وام فوري ميخوام !چيكار كنم 

الانکه من خیلی امیدوار شدم بعد ازظهر میرم بانک ملی 😁😁😁

یه شیرازی اصیل .عاشق کشورم هستم .همه جای ایران سرای من است .عاشق مردمم هستم .خدا حواسش به شیعه و آقامون هست هیچ وقت شک نمیکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز