2789
اتفاقا من اصلا کمر درد نداشتم

خوبه،چون من اگربازم بخام بچه دارشم حتماسزارین میکنم همیشه فک میکردم بخاطرآمپول بی حسی تاآخرعمرکمردردمیگیرم     البته این حرفم ازخانواده ی شوهرم شنیدما

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط بی حسی  😍وااای حیفه که ادم اتاق عمل رو تجربه نکنه نی نی رو میارن کنارت بهترین حس دنیا من و ...

خوش به حالت واقعامن بدترین خاطره عمرم اتاق عمل بودهنوزترسش تووجودم

گل من گاهی بداخلاق وکم حوصله ومغروربوداماماندنی بوداین بودنش بودکه اوراتبدیل به گل من کرده بود
شنیدم دردش از امپول معمولی کمتره

من خيلي ترس داشتم به دكتر گفتم ميخوام بيهوش بشم دكتور ١٠دقيقه باهام حرف زد تا منو راضي كرد بي حس شم بعد پرستار دستمو گرفت فقط وقتي بتادين زِد اونو متوجه شدم بعد گفت تموم شد دراز بكش

من خيلي ترس داشتم به دكتر گفتم ميخوام بيهوش بشم دكتور ١٠دقيقه باهام حرف زد تا منو راضي كرد بي حس شم ...

من یکم اعصابم ضعیفه بخاطر همین از عوارض بیهوشی میترسم شنیدم بی حسی رو اگه رعایت کنی تقریبا بدون عوارضه

من یکم اعصابم ضعیفه بخاطر همین از عوارض بیهوشی میترسم شنیدم بی حسی رو اگه رعایت کنی تقریبا بدون عوار ...

اره عزيزم عوارضش فقط كمر درده اونم من كه ٣٥روزه زايمان كردم ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792