2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگ از اول زیر نظر یه متخصص باشی ب همونم دستمزد بدی هم خودش عملت میکنه هم نامه میده تو اون بیمارستانی ک کار میکنه میگ این خانوم با ی شرایطی نمینتونه طبیعی بیاره ....من شوهرم اصلا راضی نمیشه ب سزارین هر کاری میکنم میگه هر چقد بخوای واسه طبیعی واست خرج میکنم ولی سزارین نمیبرمت😢

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤
دكترتو عوض كردي ؟

سلام عزیزم. نه منصرف شدم. یکم تحقیق کردم در مورد اون یکی . بعد دیدم این بنده خدا هم واقعا هیچ اشتباهی از اول نداشت در مورد من و داروهای خوبی هم همیشه بهم داد منصرف شدم‌ . 

پسرم همه زندگیم
عزيزم صبر كن حالا خيلي مونده شايد مجبور به سز شدي در ضمن طبيعي تو يه بيمارستان خوب با كادر خوب خيل ...

وای نه اصن تصور طبیعی حالمو بد میکنه دعا کن برام سز شم خیلی استرس گرفتم یهو

سلام عزیزم. نه منصرف شدم. یکم تحقیق کردم در مورد اون یکی . بعد دیدم این بنده خدا هم واقعا هیچ اشتباه ...

آره ديگه خداروشكر تا اينجا رسوندتت

دوتا خواهراي منم كسري زايمان كردن فوق العاده راضي بودن هردوشون صبح زود سزارين شدن عصر اومدن خونه

خدايا شكرت كه كارن و به من دادي
وای نه اصن تصور طبیعی حالمو بد میکنه دعا کن برام سز شم خیلی استرس گرفتم یهو

بهش فكر نكن اصلا 

هي با خودت بگو هرچي خدا بخواد همونه

حالا وقت زياده شايد اصلا ني ني نچرخيد به همين سادگي

خدايا شكرت كه كارن و به من دادي
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

محیا

محیاومن | 21 ثانیه پیش

نذر آب

teacher18 | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز