2777
2789
عنوان

شوهر سرد

| مشاهده متن کامل بحث + 3175 بازدید | 119 پست

ولی ماهی ۳بار ...اکثراا الان همینن..

از بس خسته ان..

به شوهرت غذای گرم بده غذای گرم منطورم فقط فلفل اینا نیست..یعنی مرع و ماهی کم گوشت گوسفندی زیاد..

سوپ شیر با گوشت گوسفندی کله پاچه آبگوشت..گاها خودت برو سمتش نوازشش کن..شروع کننده باش..ماست و اینا نخوره..ولی شیر و خرما بخوره

دست و پا گیر ترین منتظرَت من هستم...بخورَد توی سرم ناله ی یا بنَ الحسنم..اللهم عجل الولیک الفرج

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیتونم بگم عزیزم تو خصوصی بعدم میگم عزیزم

عزیزم میشه بگی چند وقته ازدواج کردین؟

از اول اینطور بودن؟

بعد ببخشیدا مشکل خاصی مثل انزال زود یا عدم نعوظ اینا دارن؟

باردارنیستم🙂خدایامحتاجم به چیزی به اسم معجزه ...

من برعکس شما اصلا علاقه ب این کارا ندارم 

توی دوران نامزدی ک تازه اولشه و .. حوصله نداشتم 

و ایشون گفت گرم مزاجن اینو ک گفت بدم ازش اومد

من خود به چشم خویشتن دیدم ک جانم میرود..
ولی ماهی ۳بار ...اکثراا الان همینن.. از بس خسته ان.. به شوهرت غذای گرم بده غذای گرم منطورم فقط فلف ...

نمیزاره بهش دست بزنم تا دست میزنم میگه بخاب برو سرجات حوصله ندارم نکن از حرفا

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏

برای مردان دارویی به اسم باه مردان

برای زنان باه زنان..


و البته اصلاح مزاج..

____

ضمننا خستگی و کار هم تاثیر میزاره..

ترس و اضطراب و استرس ...

__

اینم بگم حتی زنانی هم که خیلی گرمن ممکنه یکباره سرد شن پیش میاد دیده شده..

دست و پا گیر ترین منتظرَت من هستم...بخورَد توی سرم ناله ی یا بنَ الحسنم..اللهم عجل الولیک الفرج
نمیزاره بهش دست بزنم تا دست میزنم میگه بخاب برو سرجات حوصله ندارم نکن از حرفا

😔😔😖برات دعا میکنم خدا گره از کارت باز کنه 

زندگی سرد خیلی تحمل کردنش صبوری میخواد😘😔

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور  
عزیزم میشه بگی چند وقته ازدواج کردین؟ از اول اینطور بودن؟ بعد ببخشیدا مشکل خاصی مثل انزال زود یا ع ...

یک سال و نیم از اول همین بود نه زودم ارضا نمیشه فک کنم ده دقیقه یا یکم کمتر زمان میبره

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏

ماهی دوبارررررر؟؟؟؟؟؟من فک میکردم ما ک ۱۰روز ی بار داستان داریم خیلی سردیم و از ما سردتر پیدا نمیشه

امیدوار شدم😜

ولی واقعا سخته بنظرم باهاش برخورد جدی کن 

این حق طبیعیه توعه عزیزم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز