2777
2789
عنوان

شوهر سرد

| مشاهده متن کامل بحث + 3175 بازدید | 119 پست
منم خیلی سمتش میرفتم و پسم میزد اعتماد به نفسم رو کامل از دست دادم😢😔 هفته ی پیش به جون دخترم قسم ...

اااخ مثل من منم کامل اعتماد به نفسمو از دست دادم وااای خیلی بده اینجوری

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏

بنظرم تو اینجور موارد باید یه داروی افزایش میل جنسی بریزی تو غذاش خودتم کلی شیک وپیک کنی بعد وقتی میاد سمتت پسش بزنی تا حسااااااابی التماست کنه بلکه یکم انتقام پس زدن هاشو بگیری والا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرم تو اینجور موارد باید یه داروی افزایش میل جنسی بریزی تو غذاش خودتم کلی شیک وپیک کنی بعد وقتی می ...


اگه بیاد سمتم و نخام مهم نیست واسش اصلا مهم نیست

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏
اگه بیاد سمتم و نخام مهم نیست واسش اصلا مهن نیست

خیلی ببخشید مطمئنی جای دیگه نیازشو برطرف نمیکنه؟

🍃🌸اَللّهُمَ صَلّ عَلی مُحَمَّد وَآله مُحَمَّد وَ عَجِل فَرَجَهُم🌸🍃
اره صد در صد مطمنم شک ندارم که با کسی نیست

شاید بخاطر شرایط کاری و اینا باشه به هر حال فک کردن به این عمل و انجامش نیاز به ارامش و وقت کافی داره 

شرایط کاریش چطوره؟

🍃🌸اَللّهُمَ صَلّ عَلی مُحَمَّد وَآله مُحَمَّد وَ عَجِل فَرَجَهُم🌸🍃
شاید بخاطر شرایط کاری و اینا باشه به هر حال فک کردن به این عمل و انجامش نیاز به ارامش و وقت کافی دار ...

بیشتر اوقات تو محل کارش بیکار نشسته از لحاظ مالی خیلی تحت فشاره

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏

[QUOTE=61922955]چه عجیب بقیه ی رفتاراش نرماله؟ [/QUOTE

خیلی زود عصبی میشه دست بزن داره منو همش مسخره میکنه زیاد اهل حرف زدن نیست فقط خودشو قبول داره بازم بگم

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏
بیشتر اوقات تو محل کارش بیکار نشسته از لحاظ مالی خیلی تحت فشاره

خب همین دیگه شاید بخاطر این باشه شما نمیتونی به بهتر شدن حالش کمک کنی و کمک خرج باشی 

مثلا از یه شغلی در امد داشته باشی


🍃🌸اَللّهُمَ صَلّ عَلی مُحَمَّد وَآله مُحَمَّد وَ عَجِل فَرَجَهُم🌸🍃
خب بگو عزیزم همین که هست به درد من نمی خوره زن گرفتی برای رفع نیازش مسئولی اگر جای نیازهای ما عوض می ...

درست بشو نیستن .خیلی سخته شرایطتت رو درک میکنم  .  من دوساله دارم میسوزم و میسازم . 

خدایا تو میگی پناه بی پناهانی .. پناهی ندارم ..ننیازمند نوازشت هستم 
بیشتر اوقات تو محل کارش بیکار نشسته از لحاظ مالی خیلی تحت فشاره

عزیزم بنظرم همسرت حس اقتدارشو با بی پولیش از دست داده و ذهنش فقط معطوف به این موضوعه که پول ندارم و فلان 

شما باید بهش اطمینان بدی آرامش بدی با حرف زدن و رفتار خوب

اگر بقیه چیزاش خوبه و مشکل فقط همینه باهاش حرف بزن امید بده به آینده و ... انرژی مثبت بده تو خونه یمدت 

بعد بازتابشو میبینی گلم

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز