با سلام و خسته نباشید من سیکلم ۲۹روزه س و ۱۴روز مانده به پریود بعدیم رابطه داشتم قبلش کیت تخمک گذاری زدم منفی بود ولی فرداشب تست زدم مثبت بود ولی شرایط مساعد نبود برای اقدام که فقط همون شب اقدام ک دم که منفی بود قبلش و از اون شب تا الان که ۴شب میگذره ترشح تخم مرغی دارم البته دسشویی که میرم کش میاره و شکمم باد داره و احساس گرفتگی دارم یعنی احساس اینکه شکمم پر باشه رو دارم آیا امکانش هست که باردار باشم این ترشحات معمولا انقد بع طول میکشه ؟؟؟