2789
عنوان

کاپ قاعدگی

| مشاهده متن کامل بحث + 11526 بازدید | 129 پست

دکتر به من گفت احتمال برکشت خون به رحم هست تو این روش و به همین دلیل مشکلات رحمی ایجاد میکنه

آنچه خواهی از او خواه و آنچه طلبی از او طلب، به نظری صد هزار حاجاتت روا نمايد و به التفاتی صد هزار درد بی درمان دوا کند و به انعطافی زخم‌ها را مَرهم نهد و به نگاهی دل‌ها را از قيد غم برهاند، آنچه کند او کند ما چه توانيم کرد، يَفعل ما يَشاء و يَحکُمُ ما يُريد است، پس سَرِ تسليم نـِه و توکّل بر رَبِّ رحيم بـه .    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودمون باید بزاریم من میدونم بخرم یه ساعت هی بایدنگاش کنم میترسم بزارم دیکه نمیتونم درش بیارم یه ابروریزی اخرش راه میندازم ول کن همون نوار چند سال ابرومو حفظ کرده کسی نفهمیده کی پریود میشم تااین بخرم کل فامیل خبردارمیشن 

خدایا ما را ان ده که ان به مگذار مارو به که و مه

من فکر میکنم تامپون خیلی راحت باشه مخصوصا برا کارمندا جایی با ساعت طولانی 

ولی سخته کاربردش دردسریه 

🔺️🔻به عقایدهم احترام بذاریم 🔺️🔻اگر با نظرم مخالفی مودبانه بیانش کن تا دوستانه تبادل نظر کنیم. اگر نمیتونی لطفا ریپلای و بی ادبی  نکن🚫
سوت بلد نیستم 😞 حیف خیلی مشتاق بودم استفاده کنم ☹️😝 

😁😁😁😁😁😁😁من بجات سوت میزنم😆😆😆

میدونی خوشبخت ترین زوج دنیا کین؟              خنده و گریه.........                                            به ندرت باهم دیده میشن اما وقتی باهم دیده بشن....تبدیل میشه به قشنگترین لحظه ی زندگی.......
خانومایی که ازتامپون استفاده میکنن میشه واسه جلوگیری ازعفونتم موقعی که پاکیم واسه رفتن استخراستفاده ...

اگه اینجوری باشه که خیلی خوبه .من هر وقت رفتم استخر با اینکه از قبل عفونت نداشتم 


بعد از دو روز عفونت شدید و شکم درد میگرفتم

یه کاسه خون رو هی با خودمون حمل کنیم اونم داخل بدن .مطمانا عفونت و کثیفی و بوی بدی داره

واییی همین فکرشم باعث میشه سمتش نرم ولی نمیدونم چجوری خیلیا استفاده میکنن و واقعا راضی هستند شاید لم خاصی داره نمیدونم🤔

واسه چی

وقتی میزاری باید یک سرشو در بیاری بعد بزاری تو حالا درست جا بیوفته که خوبه جا نیوفته همش انگار دسته طی وسط پا آدمه😀

🔺️🔻به عقایدهم احترام بذاریم 🔺️🔻اگر با نظرم مخالفی مودبانه بیانش کن تا دوستانه تبادل نظر کنیم. اگر نمیتونی لطفا ریپلای و بی ادبی  نکن🚫
دکتر به من گفت احتمال برکشت خون به رحم هست تو این روش و به همین دلیل مشکلات رحمی ایجاد میکنه

اگر خون برگرده احتمال مبتلا شدن به اندومتریوز رو میبره بالا چه جوری ممکنه کسایی که اینو اختراع کردن به این مساله دقت نکرده باشن؟!!!!! خطرناکه

هر کسی یک نابغه است ، اما اگر یک ماهی 🐟 را از روی توانایی اش در بالا رفتن از یک درخت 🌲 قضاوت کنیم آن ماهی تمام عمرش را با این باور زندگی خواهد کرد که یک احمق است
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز