2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره شاید . اگه مشکل هورمونی داشته باشی ممکنه نشه. یا در موارد نادر از جمله خودم ممکنه تو ماه دوبار ا ...

مشکل کهنداشتم تا حالا پریودمم منظمه ولی الان ۱۶روز از پریودم میگذره منفی میزنه

اگه میخوای بارداربشی بعد از پری یه شب در میون باش با همسرت به مدت یک هفته 

بعد پریود میگن بهتره دو سه روز اول رو احتیاط کنین شاید خون پریود تو رحم باشه.که در اون صورت خدای نکرده ولدالزنا حساب میشه.

بهتره بعد سه روز پریود برای اقدام عمل کنن.

رابطه عادی میتونن ولی اقدام نباشه بهتره

خداجونم عاشقتم بابت همه چیز😍😙
مشکل کهنداشتم تا حالا پریودمم منظمه ولی الان ۱۶روز از پریودم میگذره منفی میزنه

حتما ازمایش بده اگه ازمایش منفی بود برو سونو خواهر من اینطور بود بی بی زد منفی ازمایشم داد منفی ولی سونو رفت گفتن بارداری 

فقط خدا   
بعد پریود میگن بهتره دو سه روز اول رو احتیاط کنین شاید خون پریود تو رحم باشه.که در اون صورت خدای نکر ...

من دکتر رفتم دکترم بهم گفت من بخاطر فیبرم باردارنمیشم فعلا دارم فیبرممو درنان میکنم خداکنه خوب بشم

فقط خدا   
اگه باردارباشی باید جنین تو پنج هفته باشه حساب کن اخرین روز اقدامت کی بود اگه همون روز لقاح صورت گرف ...

عزیزم من دیشب اولین بارم بود اقدام کردم ولی خب حساب که کردم این روزا بهترین هستش 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز