2777
2789
اگه باردارباشی باید جنین تو پنج هفته باشه حساب کن اخرین روز اقدامت کی بود اگه همون روز لقاح صورت گرف ...

ولی خب علایم تخمک گذاری نداشتم یعنی ترشح نمیومد ماه پیش خیلی خوب بودم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من دیشب اولین بارم بود اقدام کردم ولی خب حساب که کردم این روزا بهترین هستش 

اگه دیشب برای اولین بارت بود قبلا جلوگیری میکردی باردارنیستی بچه یه روزه درست نمیشه که بی بی نشون بده

فقط خدا   
اگه دیشب برای اولین بارت بود قبلا جلوگیری میکردی باردارنیستی بچه یه روزه درست نمیشه که بی بی نشون بد ...

بی بی چک رو نمیگم که عزیزم تست تخمک گذاری منظورمه .میگم این ماه تست تخمک گذاری منفی میزنه منم شروع به اقدام کردم با این حساب که این روزا احتمال بارداری هست

اره طبیعی جلوگیری کرد الان ۴ماهه که ازدواج کردم

میشی ان شالله من یک سالو ۴ ماه عروسی کردم فقط سه ماه جلوگیری طبیعی کردم بعد اون ازاد بود یکسال صبر کردم باردارنشدم قبل ماه رمضون رفتم چکاپ کامل دادم ازامایش خون پاپ اسمیر سونو داخل رحم همه چی خوب بود فقط گفت یه فیبرم خیلی بزرگ تو رحمم دارم که نمیزاره بارداربشم پریودیام وحشناک با درد الان دارم قرص میخورم بعد ماه رمضون برم سونو خداکنه که کوچیک شده باشه ۳۰۰ هزارتومن پول دادم دوتا امپول گرفتم هرماه یدونه بزنم 

فقط خدا   
بی بی چک رو نمیگم که عزیزم تست تخمک گذاری منظورمه .میگم این ماه تست تخمک گذاری منفی میزنه منم شروع ب ...

اهان اره عزیز تو نت سرچ کن میزنه دقیق توضیح کاملشو علام تخمک گذاریتو بخوای مطمن باشی دقیق کیه حتما برو سونو میگه فلان روز تخمک گذاریت انجام میشه

فقط خدا   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز