2777
2789

خواهر من انجام داد. آستیگمات بود بعد سه سال برگشت دوباره عینکی شده. میگن بیشتر رو دوربینی و نزدیک بینی جواب میده

اگر میشه برای شادی روح پدرم یک صلوات بفرستید  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من، هشت سال پیش، ۸۰۰ تومن شد، بیمارستان هلال احمر تهران، دکتر جمشیدی. خیلی خوبه و راضی ام. عمل ساده ...

اونوقت میشه طبیعی زایمان کرد؟برنمیگرده؟؟

بی پناهی یعنی زیر آوار کسی بمانی که قرار بود تکیه گاهت باشد.  

من خواهرام انجام دادن.یکیشون ۷ ساله یکیشون ۴ ساله.هر دوتاشدن راضین.اونا کلینبک خصوصی دو تومن.ولی دختر خالم دو هفته پیش بیمارستان لیزیک کرده اونم دو تومن

وزن فعلی ۶۵/۳۰۰ وزن هدف ۵۵ تاریخ شروع رژیم ۹۷/۷/۲۸

بهترین دکترچشم تو تهران کیه که بخواداین عملو انجام بده؟

خدایاماراآن ده که آن به،ومگذارمارابه که ومه!!!🌺به فرموده حضرت آقا:دربیت المقدس نماز خواهیم خواند.ان شالله به زودی🌺🤲
خواهر من انجام داد. آستیگمات بود بعد سه سال برگشت دوباره عینکی شده. میگن بیشتر رو دوربینی و نزدیک بی ...


اره رو استیگمات دارا جواب نمیده 

منم میخاستم عمل کنم ولی استیگماتم گف بر میگرده دیگ با لنز سر میکنیم 

با کسی ک نوشابه نارنجی رو بیشتر از مشگی دوس داره 😏نمیتونم ب تفاهم برسم 😐

من یکسال و نیم پیش، کلینیک نور، هزینه ش رو هم نمیدونم چون کلش رو بیمه تکمیلی داد، عمل لازک انجام دادم و نمره چارونیم رو صفر کردم،


بعد یکسال رفتم چکاپ گفت مشکلی نداری، سرم خیلیییییییییی تو گوشیه میترسم برگرده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش