2777
2789
عنوان

بخیه

| مشاهده متن کامل بحث + 420 بازدید | 36 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلی ببخشید ولی بدنم میسوزه خیلی 

خواهر برو دکتر برای چی خودتو فراموش میکینی برو یه دکتر از قبل زایمانتم بهتر میشی من دوتا بچه اوردم با وزن یه پونصد و چهار کیلو انگار نه انگار که زایمان طبیعی داشتم

بچه اول . از ازدواج اولم . از ازدواج دومم بچه ندارم . چرا میخوام ولی الان نه 

اگه ظاهرش اذیتت نمیکنه بزار سر بچه دوم موقع بخیه اینم درست کنن. به نظرم زیاد خودتو اذیت نکن همون سر زایمان دوم درست کن

دوستتون بعد چند وقت از زایمانش رفت ؟ واسه من دیر نشده؟

اگردیرشده باشه ژل میده بایدمعاینه بشی.دوست من ۳هفته بعدعذرخواهم بعدازاجابت مزاج خونریزی کرده بود وبلافاصله رفت دکترهمونجاواسش بخیه زده بود

ظاهرش که نه . ولی شرمنده موقع نزدیکی اذیت میشم انگار زخم بازه 

ععععع اگه میشد تحمل کنی خوب بود چون الان که میترسی بری همونموقع درست میشد برات بهتر بود. زود بچه دار شو

من سزارین کردم جا عملم ی کوچولو باز شد دکتر گفت عسل طبیعی بذار جوش میخوره واقعا هم جوش خورد

به قول دوستمون واسه من خیلی وقته گذشته اگه زخم تازه بود شاید با عسل جوش میخورد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز