2777
2789
عنوان

مشهدیا بیان😐😐

137 بازدید | 14 پست

ی تجربه هایی دارم ولی کامل نیست

نمیخوام مثل ک.خلا برم چرخ بزنم

مرکز خرید خوب و رستوران خوب بگید . قیمتش هم برام مهمه که مناسب باشه ولی نمیخوام کیفیت رو فدای قیمت کنم

تاکسی هم شنیدم خیلی گرونه تو اسنپ دیدم مسیر یکسان قشنگ قیمت اسنپ نصف تاکسیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از دور حرم هیچی نخر هیچیییی

گرون میدن میدونن مسافری ..

خوراکی یکم در حد نیاز بردار

رستورانم پسران کریم دوتا شعبه هم داره ..

برج آرمیتاژ هم برو قشنگه برای خرید هم جالبه

درخواست دوستی ندید ندید ندید لطفاااااا .. پذیرفته نمیشه !! :|

خوراکی هاتو از فروشگاهای رضوی بکن . باب الجواد داره . بست طبرسی بری بیرون سمت چپ داره

هفده شهریور لباس عبا کفس ولی اونم بگرد چون یکی دوتافروشگاهاش گرون بود

متاهل ومتعهد ، درخواست دوستی مرد ردمیشود 👈🏻جهنم واقعی فرسنگ ها فاصله بین کسیه که بخاطرش اومدی به این دنیا و قرار بوده بشی، با کسی که الان هستی😔😔

اگه گوشت و مرغ خواستی بگیری بگو ادرس بدم یه بنده خدا منصف تو نوغان

متاهل ومتعهد ، درخواست دوستی مرد ردمیشود 👈🏻جهنم واقعی فرسنگ ها فاصله بین کسیه که بخاطرش اومدی به این دنیا و قرار بوده بشی، با کسی که الان هستی😔😔

پاساژ فردوسی یک و دو و مرکز خرید های هیفده شهریور اینا تنوع خوبی دارن ،،اسنپ از تاکسی خیلی مناسب تره قیمتاش،،رستوران هم حتما کروژ برو خیلی فضاش عالیه غذاشم واقعا خوبه و با کیفیته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز