2777
2789
عنوان

علاقه

45 بازدید | 16 پست

سلام من 39ساله هستم و مجرد

پسر داییم رو بعد از ده سال دیدم و بینمون علاقه ای شکل گرفته من میدونم اون بهم علاقه داره و طی صحبتهاش بهم فهمونده

چون ده سال قبل برای برادر بزرگترش خواهر بزرگم رو خواستگاری کردن و پدرم گفت دخترم شهرستان نمیفرستم و مسائل مالی وکارمند بودن خواهرم را بهانه کرد و جواب منفی داد دیگه رابطه ای نداشتیم و دوبار عید آمدن شهر ما خانه دایی بزرگ دیدمشان و سلام احوالپرسی کوتاهی داشتیم و همش سرش پایین بود، امسال اسباب کشی کردن شهر ما و ارتباط بیشتر شد اوایل همش به بهانه ای باهام حرف میزد درمورد گسترش کارش و برنامه هاش و میگفت میخواد خانه نزدیک ما بخره و...

بعد کم حرف شد همه اش میگفت شما ارشد داری من دیپلم و... خس میکنم توی خانه مطرح کرده بود چون مادرش گفت به پسرم گفت با خانمی ازدواج کن هم کفو خودت باشه نرو خواستگاریش که سنگ روی یخ بشی و ارتباط دو خانواده فامیل قطع بشه.

من این مسائل برام اولویت نیست. ایشون اقای متدین اهل کار و زندگی و بااخلاق و همیشه بعد از، داییم حامی مادر و خواهراش بوده من حاضرم با مادرش زتدگی کنم.

نمیدونم چطور بهش برسونم که منم بهش علاقه دارم.

لطف میکنید راهنمایی کنید؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب شما یک خانم بالغ هستید دیگه

بچه نیستین

میتونین با پسره در این قضیه صحبت کنید و حرف قلبتون رو بزنید بهش یا اینکه واسطه بفرستید .

بهترین پیشنهادم اینه که به خانوادتون در این قضیه بگید که خانواده اتون به خانواده اش اطلاع بدن

حالا باز این نظرات من بود

امیدوارم بتونه بهتون در این امر کمک کنه

منظورم از بچه نیستین این بود که انقدر الان خانم فهمیده ای هستید که بدونید چطور صحبت کنید و اگر طرف مقابلتون حتی یک درصد واکنشی منفی نشون داد

شما بتونید خودتون رو کنترل کنید و عصبانی نشید و همچنان عزت نفس خودتون رو حفظ کنید و بدونید چه راهیی درسته و کدوم راه غلط

منظورم این بود

باز ناراحت نشین یک موقع ازم 🦋

خب شما یک خانم بالغ هستید دیگه بچه نیستین میتونین با پسره در این قضیه صحبت کنید و حرف قلبتون رو بزنی ...

ممنونم عزیزم، حرفهاتون خیلی کمک کننده بود.

من میدونم فقط میترسه بیاد جلو و ما جواب منفی بدیم. من میدونم مادرم انتظار داره مثل خواهرم با یک آقای تحصیل کرده و... ازدواج کنم.

اما من برام مهم نیست فقط نیخوام مرد خوبی باشه و قابل اعتماد دلم میخواد یه زندگی ساده داشته باشم

منظورم از بچه نیستین این بود که انقدر الان خانم فهمیده ای هستید که بدونید چطور صحبت کنید و اگر طرف م ...

عزیزم اتفاقا حرفاتون خیلی منطقی بود متوجه منظورتون هستم.

یه بار ناشناس بهش پیام دادم گفتم بهت علاقه دارم و فامیل هستیم. فقط گفت اگر قصد مزاحمت و شوخی نداری صادقانه معرفی کن گفت قسم میخورم حرفت امانت باشه پیشم منم گفتم الان استرس دارم فکرهامو بکنم معرفی میکنم

ممنونم عزیزم، حرفهاتون خیلی کمک کننده بود. من میدونم فقط میترسه بیاد جلو و ما جواب منفی بدیم. من مید ...

حتما مشاوره ازدواج با هم برید

تست های شخصیت شناسی اینا هم انجام بدید

تا ببینید بدرد زندگی با شما میخوره یا نه

حتما مشاوره ازدواج با هم برید تست های شخصیت شناسی اینا هم انجام بدیدتا ببینید بدرد زندگی با شما میخو ...

زنده باشی دوست خوب، ممنون وقت میذارید راهنمایی میکنید.

انشاءالله عاقبت بخیر بشین🙏

زنده باشی دوست خوب، ممنون وقت میذارید راهنمایی میکنید. انشاءالله عاقبت بخیر بشین🙏



سلامت باشین 🦋

ولی خب به نظرم از طریق خانواده احساستون رو اعلام کنید شاید بهتر باشه

این نظره منه

حالا من پیشنهاد دادم خودتون با توجه به شرایطی که دارید فکر کنید

ببینید کدوم کار رو انجام بدید بهتره

ان شاءالله هرچی خیر و صلاحتون هست براتون پیش بیاد

الهی امین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز