سمابانوss مدیر عضویت: 1405/03/19 تعداد پست: 8 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 268 بازدید | 54 پست خانوما بنظرتون بینی من عمل لازم داره؟ امروز | 15:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تنبلللل عضویت: 1404/01/31 تعداد پست: 2493 چرا حالت بهم بخوره دکترت کی بوده کدوم شهر؟ پره های بینیم یکی نیستسپتومم رو خط لبمه جای اینکه وسط باشهکرمان
تنبلللل عضویت: 1404/01/31 تعداد پست: 2493 چرا مگه چی شده پره هاش یکی گرد شده یکی خطیگفته بیا برا کورتون ولی میگن کورتون غضروف نوک بینیو خراب میکنه
divert17 عضویت: 1401/05/17 تعداد پست: 78 بد نیست بینیت ولی چون استخونیه اگه عمل کنی خیلیییی تغییر میکنه و خوشگل میشه
bluo69 عضویت: 1404/06/21 تعداد پست: 542 برا من پره های بینیم انگار یکی نیستبهم گفت بیا کورتون بزن ولی میگن غضروفو از بین میبره کورتوننمیفهمم ... میگم بجای کورتون فیلر بزنی بازم غضروف از بین میره؟
سمابانوss مدیر استارتر عضویت: 1405/03/19 تعداد پست: 8 بد نیست بینیت ولی چون استخونیه اگه عمل کنی خیلیییی تغییر میکنه و خوشگل میشه اره از روبرو خوبه ولی نیم رخم و دوست ندارمدکترمم میگه روبروت خوبه چرا میخای عمل کنی😐
تنبلللل عضویت: 1404/01/31 تعداد پست: 2493 میگم بجای کورتون فیلر بزنی بازم غضروف از بین میره؟ کورتون برا از بین رفتن تورمهفیلرو نمیدونم
دخترگیلانی۹۹ عضویت: 1402/06/26 تعداد پست: 6666 از جلو خوبه از نیمرخ بد. بینیت از اوناس ک خوب عمل میشه یه دکتر خوب پیدا کنی فوق العاده میشه آه له له له آه له لاس
bluo69 عضویت: 1404/06/21 تعداد پست: 542 کورتون برا از بین رفتن تورمهفیلرو نمیدونم یعنی بنظرتون فیلر ورم رو نمیبره
یلدااا۱۳۷۱ عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 15433 پره هاش یکی گرد شده یکی خطیگفته بیا برا کورتون ولی میگن کورتون غضروف نوک بینیو خراب میکنه خوب ورم دارهمن ۲۰روز عمل کردم یک بار خوشگل یک بار رشته و....بزار پنج ماه دیگه بعد بینی تو نظر بده کورتون هم غضروف خراب نمیکنه ولی باید اندازه و درست بزنه خدایا از اینکه پسر کوچولو بهم دادی شکر
کوفته2 عضویت: 1402/01/23 تعداد پست: 6233 از روبرو خوبه ...حالا تو خوبه بلنده میتونی عمل کنی من که کوتاهه فک کنم عمل کنم محو بشه
سمابانوss مدیر استارتر عضویت: 1405/03/19 تعداد پست: 8 از جلو خوبه از نیمرخ بد. بینیت از اوناس ک خوب عمل میشه یه دکتر خوب پیدا کنی فوق العاده میشه مرسی عزیزم دعا کن برام
سمابانوss مدیر استارتر عضویت: 1405/03/19 تعداد پست: 8 از روبرو خوبه ...حالا تو خوبه بلنده میتونی عمل کنی من که کوتاهه فک کنم عمل کنم محو بشه مشکلت چیه پس چرا میخای عمل کنی