2777
2789
عنوان

عمل بینی

26 بازدید | 5 پست

سلام من ۳ هفتست حدودی که بینیمو عمل کردم اما نیم رخ هام باهم دیگه فرق میکنه مدلش ممکنه بخاطر ورم باشه و جالب اینجاست هر بار که چسبمو باز میکنم تمدید کنم یه شکله بینیم

من یک سال و نیمه عمل کردم و نیمرخاش یکم فرق میکنه😂

ولی خب الان بینی شما کلا ورمه اصلا نمیشه فرم نهاییشو تشخیص داد احتمالا بخاطر ورمه

وطن عشق من هم وطن جان من،وطن روح من عز و ایمان من💚🤍❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من یک سال و نیمه عمل کردم و نیمرخاش یکم فرق میکنه😂ولی خب الان بینی شما کلا ورمه اصلا نمیشه فرم نهای ...

😐 وای یعنی ممکنه برای منم فرق کنه خیلی متفاوت دیده میسه برای من یه رخم انگار بینی قبل عملمه یه رخم انگار فقط عمل شده خیلی استرس دارم

😐 وای یعنی ممکنه برای منم فرق کنه خیلی متفاوت دیده میسه برای من یه رخم انگار بینی قبل عملمه یه رخم ...

نه بابا در این حدم نیست فقط خودم متوجه میشم

نگران نباش

وطن عشق من هم وطن جان من،وطن روح من عز و ایمان من💚🤍❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز