2777
2789
عنوان

و امّا

56 بازدید | 10 پست

و امّا هیجده سالگی..

سنی که فکر کردم وقتی بهش رسیدم دیگه کنکور اردیبهشت ( همون فرهنگیان) رو دادم و غول مرحله آخر فقط سراسری مونده

اما قسمت یه جوری دیگه برام نوشت.که هنوز درگیر باشم

۸ تیر میان کودک دیروز و رویاهای فردا ۱۸ سالگی مو در آغوش میگیرم

خانواده عرض کردن امشب دیگه وارد ۱۸ سالگی میشه ن فردا برا همین الان تایپک زدم..

ازتون نصیحت می خوام اگر برگردین تو سن من چیکارا می کنید؟( می دونم سن خاصی نیست و برام پی پی نکردن ولی خب بلاخره تو ذهنمون بزرگش کردن🤣💔)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تولدت مبارک❤️

من اگه برگردم واسه چیزایی که هنوز آمادگیشو ندارم عجله نمیکنم و به خودم فرصت میدم

سخت نمیگیرم و کامل گرایی رو میذارم کنار

بیشتر بیرون میچرخم و سعی میکنم خودمو خوشحال کنم و هرطور هست شاد زندگی کنم

خاطره قشنگ ثبت کنم

عکس و فیلم قشنگ زیاد از خودم بگیرم

کتاب بیشتر بخونم چه رمان و چه آموزنده از هر نوعی

امیدوارم همیشه موفق باشی✨

ببین قید هر چی نر و مرد و عشق و رابطه و چت و لاس و چرت و پرت و اینا رو بزن اینا همش سرابه ک جوونیت رو میبره


شده گدایی کنی درس بخون خوبم بخون مستقلللل باش موقعیت اجتماعی داشته باش ازت خواهش میکنم گول عشق و عاشقی و چرت و پرتا رو نخور رو خودت سرمایه گذاری کن همون پولی ک میخای بدی کاسه بشقاب جهیزیه رو کنکور هزینه کن کم کم ی پرستار معلم بشو یا لول های بالاتر

تا میتونی تنهایی زندگی کردن رو یاد بگیر

شما از خدا بخواه سلامتی کوچولوم رو ب من گوش نمیده میگه گناهکاری ....

اگه بر مگیشتم عقب پول تو جیبیامو پس انداز میکردم ( مجردی و دانشگاه خییییلی خرج میکردم ) همرو برا الانم طلا میخریدم _ درس بیشتری میخوندم سفتو سخت درس میخوندم الان خداروشکر شاغلم رسمی ام ولی برا پزشکی سفتو سخت میخوندم _ همه استرسامو دور میریختم از ۱۸ سالگی دچار استرس و اضطراب شدم همش فکرای چرتو مرت بهترین سالای زندگیمو با فکر الکی گذروندم الان بیشتر از ۱۶ سال از ۱۸ سالگیم میگذره! حتما یه حرفه ی درست حسابی را ساپورت مالیم علاوه بر درسم یاد میگرفتم اون موقع فکر میکردم دیره ولی الان با این سنم میبینم دیر نبوده و من میتونستم الان خیلی پولدار تر میبودم

ببین قید هر چی نر و مرد و عشق و رابطه و چت و لاس و چرت و پرت و اینا رو بزن اینا همش سرابه ک جوونیت ر ...

اره من اهمیتی به عشق و اینا نمی دم.. تا حالا هم وارد رابطه ای نشدم

راجب درس هم دارم تلاشمو می کنم تا ببینم خدا چی می خواد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز