تولدت مبارک❤️
من اگه برگردم واسه چیزایی که هنوز آمادگیشو ندارم عجله نمیکنم و به خودم فرصت میدم
سخت نمیگیرم و کامل گرایی رو میذارم کنار
بیشتر بیرون میچرخم و سعی میکنم خودمو خوشحال کنم و هرطور هست شاد زندگی کنم
خاطره قشنگ ثبت کنم
عکس و فیلم قشنگ زیاد از خودم بگیرم
کتاب بیشتر بخونم چه رمان و چه آموزنده از هر نوعی
امیدوارم همیشه موفق باشی✨