2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 403 بازدید | 58 پست
اون چیزهایی که گفتی شوهرت نمیکیره تو باید برای جهازیه میلوزذی بعدشم ادم قطع بپد بانظامی ازدواج کردی ...

😐کی گفته همه چیز جز جهیزیس

اقایون درخواست ندید.مگه کوری؟ میگم مرد درخاست نده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم تقصیر خودته ، نه ۲۲ سالگی وقته ازدواجه ، نه این طیف آدما مناسب ازدواجن، معلومم هست که هیچ اشنایی قبل از ازدواجی هم نبوده و کاملا سربسته بوده، استقلال مالی هم نداری

نتیجه اش همینه

الانم بچه نیار ، عجیبه که دلت به حال شوهرت میسوزه ولی به خال یه بچه ی طفل معصوم نه

Feminist /Girl’s Girl/برای سالم موندن مامانم دعا میکنی🥺😘

شاید با مشاوره یا یا بزرگتری که حرف شنود داشته باشه ازش بهتر شه اما صد در صد خوب نمیشه

سعی کن سیاست داشته باشی و اینکه همین اول سر ی چیزایی کوتاه نیا حتی اگه دعوایی بزرگی شد چون عادت میکنه

ب پیام من توجه کن

پوشاک بسته ۱ تومن ماهی ۵ بسته پوشاک لازمه ۵ تومن

اگه شیر نداشتی نشد خودت ب بچت شیر بدی کم کم ماهی ۳ شیر خشک

آهن و مولتی جای خود

هزینه سونو و غربالگری و آزمایش

لباس بچه قیمتش بالاس

هزینه دارو و اسهال و سرماخوردگی و متخصص اطفال بالاس

میتونین اولین نیاز بچه رو برطرف کنین

شما از خدا بخواه سلامتی کوچولوم رو ب من گوش نمیده میگه گناهکاری ....

عزیزم اینجا مطرح کردن این سوال مساوی با توهینهبخاطر شغل همسرتون نمیتونن درست نظر بدن و فقط توهین میک ...

تو مرز بانه هست محل خدمتش ماهی پنجاه تومان میگیره ۳۳ میلیون هم قسط میده ولی همیشه میگه ندارم خونه خریدیم میگه باید خونه رو تکمیل کنیم الانم محل خدمتش میخواد بیاد کرمانشاه که اگه بیاد کرمانشاه من بیچاره میشم چون ۱۵ تومان از حقوقش کم می کنن

سبز ماندن در ویرانه ها ریشه میخواهد💚🌱

حقیقت اینه هیچوقت درست نمیشه

اگه نمیخای طلاق بگیری باید بسوزی و بسازی.نهایتمیتونی یه شغل برای خودتپیدا کنی

یا به طریق مختلف پولاشو ازش بگیری که معمولا زرنگن اینخسیسا

و در نهایتدلت برای خودت و جوونیتبسوزه نه هیشکی

عزیزم بشین باشوهرت حرف بزن بگو میدونم گرونیه و اینا ولی یه سری چیزا لازمه حالا مثلا ساعت واجب نیست اما خورد وخوراک و اینا دیگه واجبه اگه میدونی درامدش خوب نیست درکش کن اما اگه درامدش خوبه خب حرف بزن ادم پول درمیاره ک خرج کنه پیگه ک راحت زندگی کنه اگه قرار باشه کارکنی و راحتم زندگی نکنی ک هیچی همینجوریش خیلی چیزا برامون حسرت شده دیگه اون چیزا ک میتونسم بخریمو حداقل بخریم دیگه

اقایون درخواست ندید.مگه کوری؟ میگم مرد درخاست نده

عزیزم از حرفات معلومه همسرت رو دوست داری و نمیخوای ازش جدا بشی، این ارزشمنده. ولی اینکه تو برای نیازهای خیلی ساده خانه (مثل لیوان، مواد غذایی، دکتر رفتن) مدام مجبور باشی التماس کنی و گریه کنی، خستگی و ناراحتیات قابل درکه. شاید همسرت واقعا سختی کشیده و از کمبود ترس داره، اما زندگی مشترک یعنی هر دو نفر احساس امنیت کنن، نه اینکه یکی همیشه در استرس باشه.

به جای اینکه هر بار برای خرید یک وسیله دعوا یا تکرار پیش بیاد، یک زمان آرام انتخاب کن، نه وسط ناراحتی. بهش نگو تو خسیسی، چون احتمالاً دفاعی میشه. بگو:من میخوام کنار تو زندگی کنم و کمکت کنم، ولی وقتی برای نیازهای خونه چند بار باید درخواست کنم احساس تنهایی و بیارزشی میکنم. بیا با هم یک برنامه خرج ماهانه بنویسیم که هم تو خیالت راحت باشه هم من بدون استرس زندگی کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792