2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 403 بازدید | 58 پست
تو مرز بانه هست محل خدمتش ماهی پنجاه تومان میگیره ۳۳ میلیون هم قسط میده ولی همیشه میگه ندارم خونه خر ...

خب داره ی جای دیگه خرج میکنه خسیس نیست پس الان ما خودمون ماهی چهل تومن قسط میدیم دیگه چی میمونه واقعا ی مغازه میری سه تومن میشه

اقایون درخواست ندید.مگه کوری؟ میگم مرد درخاست نده

من از طرف دبگه وارد میشم

شوهر من اوایل خیلییییییی خسیس بود به نظر من البته

واسه هر چیزی که قرار بود بخیریم می نشست یکساعت کاغذ پر میکرد برنامه ریزی میکرد

ولی الان اصلا اونطوری نیست

ببین اول زندگیتونه اون تا حالا عادت نداشته خرج خونه بده یعنی دستش عادت نکرده اوایل زندگی واقعا شرایط مالی ما خوب نبود

با اینکه الانم بعد 15 سال دوست نداره مثلا به من پول بده

ولی همیشه کارتش دسته منه

منم بدون حساب کتاب خرج نمی کنم هیچ وقت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو مرز بانه هست محل خدمتش ماهی پنجاه تومان میگیره ۳۳ میلیون هم قسط میده ولی همیشه میگه ندارم خونه خر ...

خب کلا ۱۷ براش میمونه خیلی کمه!

چو خدا بود پناهت ؛ چه خطر بود ز راهت؟                          به فلک رسد کلاهت ؛ که سر همه سرانی✨️

من از طرف دبگه وارد میشم شوهر من اوایل خیلییییییی خسیس بود به نظر من البته واسه هر چیزی که قرار بود ...

چیکار کردی ؟

چو خدا بود پناهت ؛ چه خطر بود ز راهت؟                          به فلک رسد کلاهت ؛ که سر همه سرانی✨️

مشخصه دو روز دیگ بچه دار میشی میگی گفتم شاید خوب بشه در صورتی که بچه عقده ای و با کلی حسرت به جامعه اضافه میکنی...ببخشید خیلی صریح میگم تو اگه شعورت برسه میفهمی که باید فکر آینده بچه باشی باید از همه لحاظ آماده باشید روحی فکری مالی...فردا پس فردا بچه دست دوستاش یه بستنی دید نمیخوا بگیری؟خوبه خودتم میگی با آدم خسیس پیر میشی طلاق بگیر هم که نیستی چون شوهرت سختی کشیده و کسیو نداره باید تو رو حسرت به دل بزاره؟خودت هیچی بچه نیار بدتر میشه که بهتر نمیشه

به آدما«اعتماد» ندارم اونا همیشه ناامیدم کردن...

من سنم کمه بخوام نظر بدمولی براتون غصه خوردمخدا بهتون کمک کنه

هر کی هر گریه ای داره باید برای من بکنه من خییییلی گناه دارم حسرت همه چی به دلم موند تو این زندگی هیچ وقت دلم خوش نبوده

هیچ وقت اون هوشی که دوست داشتم داشته باشم نبود هیچ وقت اون زیبایی و صورتی که دوست داشتم داشته باشم نبود هیچوقت اون جوری که دلم میخواست برای ازدواجم خواستگارای زیادی داشته باشم که راه های انتخاب زیادی داشته باشم که بتونم همه ی ملاک ها رو بسنجیم نبود

هیچ وقت هیچ چیز زندگیم باب میلم نبود الانم تنها دلخوشی زندگیم پدر و مادرم هستن وگرنه اصلا دلم نمیخواد زنده باشم

سبز ماندن در ویرانه ها ریشه میخواهد💚🌱
خوب با همین ۱۷ نمی تونن در ماه یک کیلو گوشت بخره

پول و چیکار میکنه؟

جای دیگه خرج میکنه؟

یا تو حساب نگه میداره

چو خدا بود پناهت ؛ چه خطر بود ز راهت؟                          به فلک رسد کلاهت ؛ که سر همه سرانی✨️

چیکار کردی ؟

اون موقع پول کم داشت

خرج کردن بلد نیود

الان خدا رو شکر دستش به دهنش میرسه

یه مدت هرچی تموم شد نگین بخر بنویسین بزنین روی یخچال تا خودش ببینه

بلاخره مجبور میشه به احساس نیاز کردن

غذاهاش یکنواخت باشه بدون مخلفات

هر چی گفت بگین نبود نداشتیم و...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز