من از طرف دبگه وارد میشم
شوهر من اوایل خیلییییییی خسیس بود به نظر من البته
واسه هر چیزی که قرار بود بخیریم می نشست یکساعت کاغذ پر میکرد برنامه ریزی میکرد
ولی الان اصلا اونطوری نیست
ببین اول زندگیتونه اون تا حالا عادت نداشته خرج خونه بده یعنی دستش عادت نکرده اوایل زندگی واقعا شرایط مالی ما خوب نبود
با اینکه الانم بعد 15 سال دوست نداره مثلا به من پول بده
ولی همیشه کارتش دسته منه
منم بدون حساب کتاب خرج نمی کنم هیچ وقت