2777
2789
عنوان

ازدواج

403 بازدید | 58 پست

سلام خانوما

من ۲۳ سالمه تازه ازدواج کردم ۸ ماهی میشه شوهرم نظامیه به شدت خسیسه دارم پیر میشم انقدر حرص و غصه میخورم هر چیزی رو باید صد دفعه بگم و تکرار کنم که آیا بخره یا نخره یه ساعت دیواری برای خانه نمیگیره یه کلمند آب نمیخره شاید باور نکنید ولی من حتی لیوان و قالب جا یخ ندارم که بزارم یخچال ادویه تمام کردم یک ماه پیش دیگه انقدر گفتم و تکرار کردم تا دیروز گرفت گوشت قرمز که اصلا نمیگیره مرغ رو با کالا برگ میگیره یعنی اگه کالا برگ نباشه اونم نمیخره کلا خانوادگی اینجورین الان حبوبات تمام کردیم ولی نمیگیره ماهی یک میلیون بهم میده با هزار منت که اونم میگه اگه نمی دونم چی بشه همین یک تومان هم نمی تونم بهت بدم دعا کن صاحب خانه کرایه رو بالا نبره تا این یک تومان قطع نشه دکتر بخوام برم انقدر غر میزنه که بدم میاد از خودم بخدا فقط کارم شده گریه نمی دونم دیگه چیکار کنم من آدم ساده ای هستم محبت و سیاست بلد نیستم

من نمیخوام هیچ وقت جدا بشم و نمیشمم شوهرم کسی رو نداره خیلی سختی کشیده دلم براش میسوزه ولی این اخلاقش داره منو از پا در میاره تازگی ها گیر داده بچه میخواد منم بچه دوست دارم ولی وقتی دارم می بینم داره حسرت همه چی رو به دل من و خودش میزاره با چه انگیزه ای بچه بیارم

تو رو خدا اگه هر راه و سیاستی و راهکاری می دونین نشونم بدین بجز قهر و طلاق اگه با دعا میشه اگه با دعا نویس میشه نمی دونم یه چیزی که درست بشه من نمی خوام جوانیم و زندگیم حرام بشه😭😭

سبز ماندن در ویرانه ها ریشه میخواهد💚🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دعا نویس که نمیتونه پول شوهر تو رو زیاد کنه راهش اینه خودت کار کنی و مستقل بشی

من عاشق امام زمانم چرا نباشم وقتی تو بدترین شرایط هر موقع بهش پناه بردم هوامو داشته ،من عاشق مادرمون حضرت زهرام من عاشق امام حسین و امام رضام .... من عاشق همه اهل بیتم 🫀😍انرژی زنانه ام اگه آدم بود میشد مارتین فورد :) من همیشه طرفدار خانما ام بنظر من خانما تو ایران خیلی مظلوم واقع شدن (البته بجز یه عده که زن علیه زن هستن و به همجنس خودشون هم رحم نمیکنن)برعکس نام کاربریم اصلا هم بختور نیستم 🙂❤️🩹سنی که نوشتم سن روحمه نه خودم.وقتی دلم میگیره مداحی ننه زهرا از حسین ستوده رو گوش میدم ( اومدی سایه رو سرم شدی،دیدی بی بال و پرم پرم شدی،مهربونیت با همه فرق میکنه،مهربون،بودی که مادرم شدی،منو صدا بزن به جای گریه هام،ترکی صدات کنم آنام آنام آنام،ننه زهرا زمین خوردم،ننه زهرا کم آوردم،ننه زهرا اگه مردم بیا کنارم،سر مزارم من تو رو دارم...).تو زندگیم همیشه تلاش کردم که وقتی نمیتونم دلی شاد کنم پس دلی هم نشکنم

الان نمک رو زخمم پاشیدن کار درستیه خودم پی به اشتباه م بردم💔

نمک روی زخم شما نپاشیدم دارم بهت میگم این جماعت اصلا نمیفهمن ازدواج و زندگی مشترک یعنی چی جدا شو اصلا اصلا بچه نیار این آقا طراوت و زیبایی شمارو میگیره بعدم میگه خب خودت خواستی

پروف خودمم 💖کاربر قدیمی هستم (خانومای خوشگل هیچوقت باهم پرابلم ندارن ❤️💅🏻 درخواست دوستی قبول نمیکنم

اگه شوهرت داره و نمیده اون بحثش جداست اما نظامیان اکثرا حقوقشان کمه و کفاف خرج زندگی نمیده

من عاشق امام زمانم چرا نباشم وقتی تو بدترین شرایط هر موقع بهش پناه بردم هوامو داشته ،من عاشق مادرمون حضرت زهرام من عاشق امام حسین و امام رضام .... من عاشق همه اهل بیتم 🫀😍انرژی زنانه ام اگه آدم بود میشد مارتین فورد :) من همیشه طرفدار خانما ام بنظر من خانما تو ایران خیلی مظلوم واقع شدن (البته بجز یه عده که زن علیه زن هستن و به همجنس خودشون هم رحم نمیکنن)برعکس نام کاربریم اصلا هم بختور نیستم 🙂❤️🩹سنی که نوشتم سن روحمه نه خودم.وقتی دلم میگیره مداحی ننه زهرا از حسین ستوده رو گوش میدم ( اومدی سایه رو سرم شدی،دیدی بی بال و پرم پرم شدی،مهربونیت با همه فرق میکنه،مهربون،بودی که مادرم شدی،منو صدا بزن به جای گریه هام،ترکی صدات کنم آنام آنام آنام،ننه زهرا زمین خوردم،ننه زهرا کم آوردم،ننه زهرا اگه مردم بیا کنارم،سر مزارم من تو رو دارم...).تو زندگیم همیشه تلاش کردم که وقتی نمیتونم دلی شاد کنم پس دلی هم نشکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز