2777
2789
عنوان

فن بیان

46 بازدید | 13 پست

سلام خوشگل خانوما امیدوارم عالی باشید لطفا از تکنیکای فن بیانتون بگید بهره ببریم من خودم فن بیانم موقع تایپ افتضاحه بیست و خورده ای سن دارم ولی اصلااا نمیتونم احساساتمو کنترل کنم یدفعه میبینم طرفو شستم پهن کردم رو بند دست خودمم نیست چه کنم؟🥲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنونم کتابی شما میشناسی در این مورد؟

برای بهبود فن بیان، کتابهای زیر را مطالعه کنید:


* **"آیین سخنوری" نوشتهی آلبرت دورنبرگر:** این کتاب به اصول و تکنیکهای سخنرانی مؤثر، از جمله ساختاردهی محتوا، استفاده از زبان بدن و مدیریت ترس از صحنه میپردازد.

* **"چگونه با هر کسی صحبت کنیم" نوشتهی لیل لوندز:** این کتاب بر مهارتهای ارتباطی عمومی تمرکز دارد که برای فن بیان نیز ضروری هستند. یاد میگیرید چگونه یخشکن خوبی باشید، چگونه شنونده فعالی باشید و چگونه ارتباطی قوی برقرار کنید.

* **"قدرت جذبه کلام" نوشتهی دیل کارنگی:** این کتاب مجموعهای از نکاتی کاربردی از تجربه کارنگی در آموزش فن بیان و سخنرانی است که به شما کمک میکند تا کلامی گیرا و تأثیرگذار داشته باشید.

بنظرم تو ایران جوابه

آره ولی من یدفعه میبینی آدمی که از جونمم عزیزتررو سر اینکه کلی کار و درگیری دارم نمیتونم بگم بعدا صحبت میکنیم یدفعه میدم رو ترمز و با خاک یکیش میکنم....

آره ولی من یدفعه میبینی آدمی که از جونمم عزیزتررو سر اینکه کلی کار و درگیری دارم نمیتونم بگم بعدا صح ...

اها اینجوری دیگه یهو چپ میکنی

آقا هستم،کاربری دست دو نفره ،روزا خودمم شبا خودشم🙃🙂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز