میخواستم اشتراک سه ساله ماز بخرم از ماز بهم زنگ زدن گفتن اصن چرا داری سه ساله میخری سه ساله رو باید از تابستون نهم بخری گفت تو هر اموزشگاهی بری از پایه دهم به یازدهم بهت یازدهم کنکوری درس میدن و دهم خودت باید جمع بندی کنی یا اینکه مشاوره بگیری مثل مشاور قلمچی بعد خلاصه که گفت تو باید اشتراک دوساله ماز بخری که فقط مال یازدهم دوازدهمه و از مرداد شروع میشه یازدهم کنکوری درس میده و یه جور جامعی هم دهم جمع میکنه
بعد گفت که سه ساله اینجوری که تابستون دهم دهم را درس میده تابستون یازدهم یازدهم را و تابستون دوازدهم دوازدهم را درس میده بعد اینجوری دوازدهم که کنکورت را باید بخونی عقب میوفتی ولی دو ساله امسال یازدهم درس میده و سال دیگه دوازدهم را و سال کنکور مرور و تست زنیه