2777
2789
عنوان

ماز چجوریه

25 بازدید | 9 پست

میخواستم اشتراک سه ساله ماز بخرم از ماز بهم زنگ زدن گفتن اصن چرا داری سه ساله میخری سه ساله رو باید از تابستون نهم بخری گفت تو هر اموزشگاهی بری از پایه دهم به یازدهم بهت یازدهم کنکوری درس میدن و دهم خودت باید جمع بندی کنی یا اینکه مشاوره بگیری مثل مشاور قلمچی بعد خلاصه که گفت تو باید اشتراک دوساله ماز بخری که فقط مال یازدهم دوازدهمه و از مرداد شروع میشه یازدهم کنکوری درس میده و یه جور جامعی هم دهم جمع میکنه

بعد گفت که سه ساله اینجوری که تابستون دهم دهم را درس میده تابستون یازدهم یازدهم را و تابستون دوازدهم دوازدهم را درس میده بعد اینجوری دوازدهم که کنکورت را باید بخونی عقب میوفتی ولی دو ساله امسال یازدهم درس میده و سال دیگه دوازدهم را و سال کنکور مرور و تست زنیه

عذر میخوام

هنوزم میتونم وبت نام کنم؟

خدایا‌شروع‌سخن‌نامِ‌توست‌  وجودم‌به‌هر‌لحظه‌آرامِ‌توست . . .💗کاربری دست دو نفر هست ، یک ۱۷ ساله و یک ۱۸ ساله😂طرز‌حرف‌زدن‌شما‌نشانه‌شخصیت‌شماست‌،پس‌توهین‌نکن!🌱https://uupload.ir/view/aqp-ir52rsdhwyzkugripiqqrhz0t9z3xr3eam8j-vkp-vhj8yjlhc_7bg_lochnycru2q06dpvo7l-3fdkadliikr5zra0b_kxtw.mp4/

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چندمی؟

خدایا ممنونم ازت که همیشه کنارم بودی حتی وقتی خودم از خودم نا امید شده بودم تو نشدی همیشه پشتم بودی هیچوقت نذاشتی خرد شم مرسی که خدای منی:) لطفا تو این مسیر هم کنارم باش لطفا تلاش های اینهمه مدتم و نادیده نگیر میدونم که نادیده نمیگیری میدونم گه امسال قبول میشممگه نه؟

من دوساله خریدم برا یازدهم و دوازدهم خیلییییی راضیم ازشون خیلییییی راضیم واقعا بهترین اساتید رو داره و خیلییی براق دانش اموزاشون ارزش قائلن فک کن توی ویدیو هاشون صدای انفجار از اطراف میومد!!ولی باز هم اونا از آموزش دریغ نکردن

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز