دقیقااااا
از همه ی این مرداهم به نفع خودش استفاده کرده لذتشو برده
ولی فقط قسمتای سخت و منفیش رو مرور میکنه
خب نمیرفتی نمیکردی اینکارو
میرفتی یجای دیگه باحقوق کمتر کار میکردی ولی عذت نفست رو حفظ میکردی
ن ب اون اوول زندگیش
ن ب حالا
یه حد وسط هم بین این دوتا هست ک هم زندگیت بچرخه هم دست ب هرکاری نزنی