cutescientist مدیر استارتر عضویت: 1402/01/08 تعداد پست: 95 عنوان چرا اینجوریه 69 بازدید | 3 پست ۲ تیر از دیجی کالا چیزی سفارش دادم..و تا الان ۵ روز گذشته ولی تو همون مرحله اول (تامین توسط فروشنده) هنوز مونده.. برا شما هم اینجوریه؟؟ 😐😐چرا اینقدر کند پیش میرع.. هنوز خیییلی مونده ک برسع😑 زندگی همین است، روشنایی خفیفی که در تاریکی شب خاموش میشود! امروز | 13:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گلی_در_خانه_پدری عضویت: 1404/07/12 تعداد پست: 6995 جنس رو تموم کرده شاید دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘
cutescientist مدیر استارتر عضویت: 1402/01/08 تعداد پست: 95 جنس رو تموم کرده شاید خب پولشو همون موقع سفارش واریز، کردم..الان پولم چی میشه؟! زندگی همین است، روشنایی خفیفی که در تاریکی شب خاموش میشود!
گلی_در_خانه_پدری عضویت: 1404/07/12 تعداد پست: 6995 خب پولشو همون موقع سفارش واریز، کردم..الان پولم چی میشه؟! نمیدونم والا. جنس رو توی سایت نگاه کن ببین موجوده؟حالا صبر کن چند روز شاید روال کاریشون اینطوریه چون چند روزم تعطیلی داشتن. اگه نشد زنگ بزن پشتیبانیش دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘