2777
2789
عنوان

چرا اینجوریه

69 بازدید | 3 پست

۲ تیر از دیجی کالا چیزی سفارش دادم..و تا الان ۵ روز گذشته ولی تو همون مرحله اول (تامین توسط فروشنده) هنوز مونده.. برا شما هم اینجوریه؟؟ 😐😐

چرا اینقدر کند پیش میرع.. هنوز خیییلی مونده ک برسع😑

زندگی همین است، روشنایی خفیفی که در تاریکی شب خاموش میشود!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب پولشو همون موقع سفارش واریز، کردم..الان پولم چی میشه؟!

نمیدونم والا. جنس رو توی سایت نگاه کن ببین موجوده؟

حالا صبر کن چند روز

شاید روال کاریشون اینطوریه چون چند روزم تعطیلی داشتن. اگه نشد زنگ بزن پشتیبانیش

دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز