برای باردارشدن هیچگونه استرس و ناراحتی نباید داشته باشی من سه ماه اقدام با داروهای دکتر نشد حتی خون پریدم قطع شد و کیست درست شد شاید این مطلب بدرد بخوره خودم با تاخیر4روز پونه دم کردم زردچوبه با عسل با آب گرم خوردم پری شدم بنظرم دکتر زیاد جالب نیست اول آرامش بعد گرم مردم و تقویت رحم انجام بدید