مشاوره فایده نداره چون خودش ک نمیاد
اابته یکبار حرفشو زد میگفت بریم ک نیاز داری فلان کارو کردی
همش مقصر جلوه ددن دیگری رو
و مگه این نواقع بکن مشاور هدفقط
واینکه من حوصله خراب شدن ندارم حوصله دل کندن
چون ادم بعد جدایی یاد خوبی خاطرات طرف میفته حتی اگا یاد خودش نیفته
ویکباررچشیدم
اسفند ۱۴۰۱ عقد کردم با چ امیدی اومدیم زیر یو
ک سقف و مرداد۱۴۰۲
بارداریم و الان پسرم دوسالشه
بعدشم از دید دیگران بای ک ادم خوب ازداج کرده
چون قبلی تفاوت زیاد داشتیم سنش بالا
و ۲۰سال بیشتر کنار دیده میشد من ۳۲ بودم اون ۴۳ پیر طور کچل ووهزاران مشکل همش توبدی
وفلان
اون اصلا تناسب سنخیت نداشتم باهاش
یک ازواج کاملا اشتباه بچه دار نمیشد ردنبال ک ونش باشی واسه درمان کلا با دروغ اومد جلو
سه سال زندگی کردم باهاش
اه ولش تاپیک هامو بخون
این هم مدل دیکه ش
ولی بچه دوست ولیی زن له کنن پرخاشگری
گل کشیدن ک بروش نیاوردم ک پرو شه جلوم بکشه
من ۴۱ سالمه
شوهرم ۴۰سالشه