2777
2789
عنوان

طلاق

| مشاهده متن کامل بحث + 270 بازدید | 50 پست
آخه چه فرصتی؟خودش پشیمونه؟؟؟؟تلاشی برای اصلاح رفتاراش میکنه؟؟این چیزایی که شما میگی تربیت بچه روهم خ ...

اصلا کاری نمیکنه بهش میگم بیا مشکلمو بهت بگم تا حل شکنیم میگه منم همینم که هستم تغییری نمیکنم

منم همینو میگم اما بقیه میگن بچت آسیب میبیند با طلاق

بستگی به شرایط داره . همون مشاور بهترین گزینه ست .

فقط تجربه م رو میگم

من به عنوان کسی ک پدر و مادرش از هم جدا شدن و تجربه کردم ، دیدم که زندگی مشترکشون اسیب زا تر بود . بعد جدایی هممون حسابی حالمون خوب شد. حتی خود پدرم


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میخام اگه طلاق بگیرم با سریع تریم روش باشه اعصاب کشمکشو دیگه ندارم

برای مادر من ۳ سال طول کشید تقریبا. شما هم بستگی داره توافقی باشه یا نه .

در کل مشاور رو جدی بگیرین دیگه چند بار گفتم

ان شاءالله هر چی خیره براتون اتفاق بیفته . همچنین برای بچه ی گلتون

نا امید نباشید. خدا بنده هاش رو تنها نمیذاره .

اصلا کاری نمیکنه بهش میگم بیا مشکلمو بهت بگم تا حل شکنیم میگه منم همینم که هستم تغییری نمیکنم

به نظرم احتیاج به یه تلنگر خیلی محکم داره و اگر اون تلنگر تکونش نده همون جدایی انتخاب عاقلانه ایه

ای هر که هستی لحظه‌ای در خود نگر باش.... خوبی ولی از آنچه هستی خوبترباش🥰

اره درسته راست میگین خیلی سخته . گفتنش آسونه امیدوارم درست شه براتون😔ولی واقعا مشاور میتونه کمکتون ...


مشاوره فایده نداره چون خودش ک نمیاد

اابته یکبار حرفشو زد میگفت بریم ک نیاز داری فلان کارو کردی

همش مقصر جلوه ددن دیگری رو

و مگه این نواقع بکن مشاور هدفقط

واینکه من حوصله خراب شدن ندارم حوصله دل کندن


چون ادم بعد جدایی یاد خوبی خاطرات طرف میفته حتی اگا یاد خودش نیفته

ویکباررچشیدم




اسفند ۱۴۰۱ عقد کردم با چ امیدی اومدیم زیر یو

ک سقف و مرداد۱۴۰۲

بارداریم و الان پسرم دوسالشه

بعدشم از دید دیگران بای ک ادم خوب ازداج کرده



چون قبلی تفاوت زیاد داشتیم سنش بالا

و ۲۰سال بیشتر کنار دیده میشد من ۳۲ بودم اون ۴۳ پیر طور کچل ووهزاران مشکل همش توبدی

وفلان

اون اصلا تناسب سنخیت نداشتم باهاش

یک ازواج کاملا اشتباه بچه دار نمیشد ردنبال ک ونش باشی واسه درمان کلا با دروغ اومد جلو


سه سال زندگی کردم باهاش


اه ولش تاپیک هامو بخون


این هم مدل دیکه ش

ولی بچه دوست ولیی زن له کنن پرخاشگری

گل کشیدن ک بروش نیاوردم ک پرو شه جلوم بکشه

من ۴۱ سالمه

شوهرم ۴۰سالشه

 هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است. پسرم 

مشاوره فایده نداره چون خودش ک نمیاداابته یکبار حرفشو زد میگفت بریم ک نیاز داری فلان کارو کردیهمش مقص ...

خب برای حال دل خودتون ، خودتون برین مشاور حداقل با خودتون راحت کنار بیایند

الهی بگردم چقدر سختی کشیدین😔💔

امیدوارم خدا یا توانش رو بهتون بده یا مسیری جلوی پاتون بذاره که موقعیت و شرایط بهتری داشته باشید

با این شرایط اقتصادی هم که همه چی سخت شده

خب برای حال دل خودتون ، خودتون برین مشاور حداقل با خودتون راحت کنار بیایند الهی بگردم چقدر سختی کشید ...

خدا نکنه

 هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است. پسرم 

خب برای حال دل خودتون ، خودتون برین مشاور حداقل با خودتون راحت کنار بیایند الهی بگردم چقدر سختی کشید ...

شوهرمو دوسش دارم

اون کم آدیت کرد مگه

حالا این با دروغ نیومد

ولی خب تحقیق درست نکردیم چون فامیل دور بودیم

ومن م ازدواحی

اون موقع تنهایی و تنخا خواستگار سال ۹۶ واینده می ترسیدم

و اون ادم اشتباهی وارد زندگی م کردم

هرچی من فیسم کمتر اون پیرتر ۱۱سال ک انگار ۲۰سال بززگتر بود



این بار هم باز،شوهری بودن این شد

 هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است. پسرم 

خب برای حال دل خودتون ، خودتون برین مشاور حداقل با خودتون راحت کنار بیایند الهی بگردم چقدر سختی کشید ...

نمی تونم دنبال شرایط یهنر !!

شوهر بهتر باشم دختر جون

زندگی مو دوست دارم پسرم دوسالشه

خودم با خرج کردن سر گرم میکنم

روز و روزی از نو

 هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است. پسرم 

خب برای حال دل خودتون ، خودتون برین مشاور حداقل با خودتون راحت کنار بیایند الهی بگردم چقدر سختی کشید ...

هیچوقت اینجوری نگاه نکردم ب سختی ها

همونجور خوب موندم

تاوانشو دادم و لی همیشه از دید فراز ونشیب ب زندگی نگاه کردم

ک مث همه فراز ونشیب نداشت

هر چند چ گریه ها کردم گفت طلاق لحطه قفل عوض کردن تصمصیم یه طلاقش و حرف هاش ک نمیخوام باهات زندگس کنم اونی ک مسخواستم نیستی مردک..!

ودوسال جدایی همکار کردپم رو پا باشه برگشتم مثل دختر محرد خونه پدرمادر ۳۵ سالگی دوسال ونسم جدایی ازدواج مجدد کردم از ققل در عوض کردن تا طلاق

ثبت طلاقم اسفند ۹۹


چون خیلی وابسته ش بودم درد داشت نخواستن طرد شدن

براش ای وی اف کن

همش دنبال هدفش بچه بود فقط فقط شانسشو امتحان کنه

 هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است. پسرم 

نمی تونم دنبال شرایط یهنر !!شوهر بهتر باشم دختر جونزندگی مو دوست دارم پسرم دوسالشهخودم با خرج کردن س ...

🥲🥲🥲 هر جور صلاحه منکه نسخه نمیپیچم براتون🤕

خیر باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز