سلام
گاهی کارهایی انجام میدیم که نمیدونیم اشتباهه
مثلامن قبلاپوست میوه یاتخم مرغ رودرطبیعت رهامیکردم
یادستمال کاغذی روازماشین بیرون پرت میکردم🤕🤕🥲🥲
یعنی عادی بود
تااینکه شروع کردم به خودسازی
الان کلی خجالت میکشم
کارهای قشنگ رواینجابزارم شایدبه دردکسی خورد
وهرکس دوست داشت بزاره وبه دردمن بخوره