2777
2789
عنوان

فرهنگ

42 بازدید | 7 پست

سلام


گاهی کارهایی انجام میدیم که نمیدونیم اشتباهه


مثلامن قبلاپوست میوه یاتخم مرغ رودرطبیعت رهامیکردم


یادستمال کاغذی روازماشین بیرون پرت میکردم🤕🤕🥲🥲


یعنی عادی بود


تااینکه شروع کردم به خودسازی


الان کلی خجالت میکشم


کارهای قشنگ رواینجابزارم شایدبه دردکسی خورد

وهرکس دوست داشت بزاره وبه دردمن بخوره

من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.

دیدم موقع نذری دادن لیوانهارودرکناردرختان

جوی آب و....رهامیکنند


واقعاسخت نیست دستشون نگه دارن وبه سطل زباله بندازن


یادم نمیاد۱پوست تخمه رودرخیابان بندازم

(دستمال کاغذی روتوی بیابون پرت میکردم😖😣🥴🥴)

که اونم اشتباه بود

من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پوست ميوه ها و اشغال سبزى رو اگر امكانش هست خاك كنيد

توی تلویزیون گفت اینکارروهم نکنیدوتوی پلاستیک ببریدشهروبندازیدسطل زباله

میگن سبب آلودگی محیط زیست وبیماری حیوانات میشه

من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.

درود بر شما که دغدغه محیط زیست و فرهنگ دارید

خانم های گل اگر میتونید با پس ماند سبزیجات و میوه و تفاله چای و... خشکاله درست کنید تا آسیب کمتری به محیط زیستمون وارد بشه

من قانون جذب رو باور کردم و نتیجه دیدم ازش.خدای خوبم شکرت.⁦⁦(。◕‿◕。)🌞 بیایم به طبیعت و حیوونا احترام بذاریم اون ها هم حقوقی دارن که باید محترم شمرده بشه بخدا سگ و گربه تو خیابون دشمن خونی ما نیستن چی میشه اگه باقی مونده غذامون همونایی که به درد خوردن خودمون یا انسان دیگه ای نمیخوره رو یه گوشه بذاریم تا وعده غذایی یکی از مخلوقات خدا بشه؟؟؟؟ من فمینیست هستم ولی منطقی.مردهایی که آدم حسابی اند،از برابری نمیترسند.مخالف صددرصد کودک همسری و کودک مادری. هر چه کنی به خود کنی/گر همه نیک و بد کنی  زمین گرده (کارما)...............
درود بر شما که دغدغه محیط زیست و فرهنگ داریدخانم های گل اگر میتونید با پس ماند سبزیجات و میوه و تفال ...

بله شنیدم خشک میکنندبرای گاووگوسفندبه روستاهامیفرستن

من جواب اسی رومیدم بتوچه؟!توهین کنی حتی اگرتایپ نکنم پشت سرت به پدرومادرت برمیگردونم.به بعضی تایپیکهاهم بایدگفت به درک.
بله شنیدم خشک میکنندبرای گاووگوسفندبه روستاهامیفرستن

ببه همینطوره

من قانون جذب رو باور کردم و نتیجه دیدم ازش.خدای خوبم شکرت.⁦⁦(。◕‿◕。)🌞 بیایم به طبیعت و حیوونا احترام بذاریم اون ها هم حقوقی دارن که باید محترم شمرده بشه بخدا سگ و گربه تو خیابون دشمن خونی ما نیستن چی میشه اگه باقی مونده غذامون همونایی که به درد خوردن خودمون یا انسان دیگه ای نمیخوره رو یه گوشه بذاریم تا وعده غذایی یکی از مخلوقات خدا بشه؟؟؟؟ من فمینیست هستم ولی منطقی.مردهایی که آدم حسابی اند،از برابری نمیترسند.مخالف صددرصد کودک همسری و کودک مادری. هر چه کنی به خود کنی/گر همه نیک و بد کنی  زمین گرده (کارما)...............
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز