چون هنوز امید داری بهش و مغزت منتظره ریاکشنی از سمت طرفت هست
یا رسما باهاش کات کن و خودت رو از بلاتکلیفی دربیار
یا هم منتظر باش ببین چند هفته دیگه میاد و چه بهونهای میاره که نبوده
درکل این اواخر پسرا خیلی همچین شدن
میرن تا پنج روز پیداشون نیست، یکجور بازی روانی درمیارن