2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پلیسه گفت دو روز دیگ میام ولی نیومد

خب بهش زنگ زدی؟ یا تل پیام دادی و آن شده و سین نزده؟

اگه خیلی منتظر موندی و ازش خبری نشد دیگه اهمیت نده و ول کن، لزومی نداره تایم طولانی ازت بیخبر باشه!

خب بهش زنگ زدی؟ یا تل پیام دادی و آن شده و سین نزده؟ اگه خیلی منتظر موندی و ازش خبری نشد دیگه اهمیت ...

اره بهش پیام دادم

تلگرام ندارم ولی تو روبیکا انگار آنلاین میشده هنوز نرفته رو ی هفته

نمیدونم بخدا اصن نمیخام بش فک کنم ولی ذهنم میره سپتش

چون هنوز امید داری بهش و مغزت منتظره ریاکشنی از سمت طرفت هست

یا رسما باهاش کات کن و خودت رو از بلاتکلیفی دربیار

یا هم منتظر باش ببین چند هفته دیگه میاد و چه بهونهای میاره که نبوده

درکل این اواخر پسرا خیلی همچین شدن

میرن تا پنج روز پیداشون نیست، یکجور بازی روانی درمیارن

نه شما درست میگین من سئوالم اینکه آخه چرا این رفتارها رو نشون میدن؟

اها

ی چند روز هستن بهت توجه میکنن باز سه چهار روز غیبشون میزنن نه پیامی نه هیچی

که تو ذهنت درگیر بشه چرا فلانی امروز نیومد؟ چرا مثل روز سوم و دوم قربون صدقم نرفت؟ همینطوری باعثمیشه ذهنت همش درحال فکر کردن به اون شخص بشه و وابستگی پیش بیاد

درکل مریضن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز