اما این را میگویم که توکلتان به خدا باشد.
متوسل به حلقههایی از نور بشوید، منظورم ائمه و صدیقین هست.
به واسطه ایشان از خداوند درخواست کنید.
چون بنی بشر مشکلاتی را ایجاد میکند. تنها کسی که میتواند آن را رفع کند خدا هست.
تلاش داشته باشید و توکل کنید و تضرع و راز و نیاز به درگاه خداوند داشته باشید.
الهی من لی غیرک، ربی من لی غیرک
بیکاری برای شما و همه افراد رفع شود.
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم.