2777
2789
عنوان

بیکاری

87 بازدید | 5 پست

سلام دوستان از لحاظ روانی خیلی خستم همسر من حسابدار پارسال تیرماه یکی از کارکنان تهران انتقالی گرفت ب همین خاطر همسر من بیکار شد و اون اقا جایگزین همسر من در شهرستان شد ازاون موقع فقط بدبیاری داریم هزارتومن تو حساب باشه باید بدیم جای ضرر ۱ ساله هنوز کار پیدا نکرده تا ثانیه ی اخراستخدام میره دقیقه ۹۰ نمیشه خیلی عصبی م خسته شدم نمیدونم فاز خدا چیه لامصب دوسال ازدواج کردیم نصف ش درگیر بیکاری بودیم نمیدونم دیگه چ بکنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

البته یه چیزی خدمتتان بگویم که در مورد خداوند


بعضی اوقات خداوند مشکلاتی را برای بنده اش ایجاد میکند که هیچ کسی دخیل بر آن نبوده است.


برخی اوقات هم دیگران و یا خود شخص این مشکل را ایجاد میکنند------> نباید این را به حساب خدا و خواست خدا بگذاریم.


بین این دو فاصله هست.


اما این را میگویم که توکلتان به خدا باشد.


متوسل به حلقههایی از نور بشوید، منظورم ائمه و صدیقین هست.

به واسطه ایشان از خداوند درخواست کنید.

چون بنی بشر مشکلاتی را ایجاد میکند. تنها کسی که میتواند آن را رفع کند خدا هست.

تلاش داشته باشید و توکل کنید و تضرع و راز و نیاز به درگاه خداوند داشته باشید.


الهی من لی غیرک، ربی من لی غیرک


بیکاری برای شما و همه افراد رفع شود.

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز