یکی که حس ششمش قویه یا فا ل و سرکتاب بلده
میشه بهم بگه چرا تقریبا ده روزه رابطه منو شوهرم اینقدر بد شده؟
حس میکنم به خاطر هورمون هامه که بهم ریخته قرص اورژانسی خوردم بعد تموم شدن پریودیم دوباره پریود شدم ممکنه حال بدم به خاطر بهم ریختن هورمون هام باشه؟
از وقتی دوستم اومده خونه مون ما بحث و دعوا داریم قبلا هم شوهرم گفته بود این دوستت حسوده دلم نمیخواد فکر بد کنم راجبش ولی هر موقع میاد پیشم من رابطه ام با شوهرم به مشکل میخوره