2777
2789
عنوان

یکی که

12 بازدید | 1 پست

یکی که حس ششمش قویه یا فا ل و سرکتاب بلده


میشه بهم بگه چرا تقریبا ده روزه رابطه منو شوهرم اینقدر بد شده؟


حس میکنم به خاطر هورمون هامه که بهم ریخته قرص اورژانسی خوردم بعد تموم شدن پریودیم دوباره پریود شدم ممکنه حال بدم به خاطر بهم ریختن هورمون هام باشه؟


از وقتی دوستم اومده خونه مون ما بحث و دعوا داریم قبلا هم شوهرم گفته بود این دوستت حسوده دلم نمیخواد فکر بد کنم راجبش ولی هر موقع میاد پیشم من رابطه ام با شوهرم به مشکل میخوره

سلام یه خبر خوب دارم براتون

اگه میخواین کارت بلوبانک رو با ۱۵۰هزارتومان هدیه رایگان دریافت کنید:برنامه بلوبانک رو از بازار نصب کنید و گزینه افتتاح حساب رو بزنید و کدمعرف: NOCJNI رو در قسمتی که کدمعرف ازتون میخاد بزنید و ثبت نامتون تکمیل کنید! (حرف اخرش i بزرگ هست با ال اشتباه نگیرید) با تکمیل افتتاح حساب کارت بلوبانک سامان رایگان ارسال میشه درب منزلتون و هدایای ۱۵۰هزارتومانی ورود با کدمعرف پشتیبان رو دریافت میکنید!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز