2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهش توجه نکن ...حس ترحم طلب میکنه ..مشکل روحی داره ..خودت و زندگیت رو نجات بده ..آدم سمی واسه زندگیته

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود💓گاهی نمیشودکه نمیشود که نمیشود💓گاهی هزاردوره دعا بی اجابت است💓گاهی نگفته قرعه به نام تومیشود💓گاهی گدای گدایی وبخت باتویارنیست💓گاهی تمام شهرگدای تومیشود💓کاری ندارم کجایی وچه میکنی💓بی عشق سرمکن که دلت پیر میشود💓برای خوشبختی دخترم دعاکنید 💓دخترم بهترین اتفاق زندگیم💓🇮🇷ایرانم🇮🇷آقایون محترم لطف بفرمایید به بنده درخواست دوستی ندید وگرنه اسمتون را به عنوان مزاحم به نی نی یار اطلاع میدم ...باتشکر

بهش توجه نکن ...حس ترحم طلب میکنه ..مشکل روحی داره ..خودت و زندگیت رو نجات بده ..آدم سمی واسه زندگیت ...

دقیقا. مشکل داره فکرکنم افسردگی چیزی باشه. خب دختر زیاده دورش چکار من داره

تاپیکاتو خوندم چقد شبیه اکس منه

هم نمیزاشت برم هم فحش میداد

درسته که از بین زخما نور وارد میشه اما قرار نبود رقص نور بشیم 🫥 از پسرا متنفرم ❌️ دیر فهمیدم تنها دوست واقعی آدما ، خانواده و حیوانات هستن 🙃 خطاب به تویی که نیاز داری بشنوی : دوست داشتن یک نفر و مناسب بودنش برای زندگی تو ، دو تا چیز متفاوتند 🫂 محل تولد واقعی مان جاییست که برای اولین بار نگاهی هوشمندانه به خودمان میاندازیم. 💫🌱🌸

دقیقا. مشکل داره فکرکنم افسردگی چیزی باشه. خب دختر زیاده دورش چکار من داره

از اینکه دوستت داره یا حتی عاشقته شک نکن ..ولی یا ببرش تراپی و درمانش کن تا رابطه سالم داشته باشی یا کلا کنسل کن این ارتباطو

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود💓گاهی نمیشودکه نمیشود که نمیشود💓گاهی هزاردوره دعا بی اجابت است💓گاهی نگفته قرعه به نام تومیشود💓گاهی گدای گدایی وبخت باتویارنیست💓گاهی تمام شهرگدای تومیشود💓کاری ندارم کجایی وچه میکنی💓بی عشق سرمکن که دلت پیر میشود💓برای خوشبختی دخترم دعاکنید 💓دخترم بهترین اتفاق زندگیم💓🇮🇷ایرانم🇮🇷آقایون محترم لطف بفرمایید به بنده درخواست دوستی ندید وگرنه اسمتون را به عنوان مزاحم به نی نی یار اطلاع میدم ...باتشکر

از اینکه دوستت داره یا حتی عاشقته شک نکن ..ولی یا ببرش تراپی و درمانش کن تا رابطه سالم داشته باشی یا ...

کنسل کردم چرا میگی عاشقمه. همش میگ عاشقتم. نباشی. نمیتونم یهو خودکشی نکنه. من اونو کحاببرم تراپی آخه. خودم هزارتا مشکل دارم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792